1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
johnvanderijdt

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen wifi verbinding met Internet

Goedendag,

We kan me helpen ?

Ik krijg via mijn Desktop Windows 10 /2x verschillende samsung Andriod geen Wifi verbinding met mijn website www.rightwaymarketing.nl  (onbeveiligd) echter (desktop LAN verbinding) als wel 2x verschillende Samsungs Andriod op 5 G verbinding werkt dan wel. Contact gehad met klantenservice Leeuwaarden waarbij advies werd gegeven om mail via deze community te doen, Wat heb ik nog meer gedaan ?

Uitgeprobeerd bij 2x bekende personen in mijn Dorp die ook Ziggo hebben die krijgen via Ziggo Wifi wel verbinding met mijn website (via laptop en Samsung smartphone en 5G uitgeschakeld)  en met mijn Zoon in Eindhoven heeft KPN, ook daar Wifi verbinding met de website geen probleem. 

Wat hebben we meer gedaan, op mijn desktop PC alleen via Wifi verbinding handmatig andere DNS ingevoerd IP4 alleen aan (google DNS) maar het werkt nog steeds niet.

Kortom ik ben van mening (dat er iets niet goed zit met mijn ziggo wifi c.q. (ziggo backend) omdat op andere adressen het wel gewoon werkt

Zou fijn zijn dat het wordt opgelost, dank u wel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 16660Posts
  • 3073Oplossingen
  • 7905Likes

www.rightwaymarketing.nl  zal je ip-adres geblokkeerd hebben, neem contact op met je hosting provider.

Dit gebeurt meestal door teveel ongeldige inlogpogingen of andere onregelmatigheden, dat kan gebeuren als je sites aan het bewerken bent.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16660Posts
  • 3073Oplossingen
  • 7905Likes

www.rightwaymarketing.nl  zal je ip-adres geblokkeerd hebben, neem contact op met je hosting provider.

Dit gebeurt meestal door teveel ongeldige inlogpogingen of andere onregelmatigheden, dat kan gebeuren als je sites aan het bewerken bent.

johnvanderijdt
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb geen verstand van sites bewerken, maar je zegt dat alleen bij mijn dan de IP adres is geblokkeerd (omdat bij anderen wel werkt)

Steefb

Level 20
  • 16660Posts
  • 3073Oplossingen
  • 7905Likes

Juist omdat het bij anderen wel werkt.

En let op het woordje meestal, er kunnen ook andere redenen zijn.