1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
tettero1987

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Geen wifi verbinding Mobiel

Ik heb helaas weer hetzelfde probleem als ongeveer 2 jaar terug krijg geen wifi verbinding met mijn mobiel, tablet doet het wel alleenvalt dan de verbinding regelmatig weg.

2 Jaar geleden zeer veel ellende met hetzelfde probleem uiteindelijk weggegaan bij ziggo,
nu 2 jaar later toch maar weer geprobeerd omdat ziggo de snelste verbinding heeft in mijn wijk. Monteur erbij alles nagemeten verbinding goed en alles werkte prima nu 2 maanden later begint het probleem weer krijg totaal geen verbinding meer met mijn telefoon en mijn tablet verbinding valt steeds weg playstation doet het overigens prima op wifi.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tettero1987
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Vandaag nogmaals alles gereset inclusief telefoons en tablets zelfs mijn laptop!
Telefoon heeft weer internet nu nog even kijken of de andere verbindingen wegvallen.

Laten we hopen dat alles weer werkt!!!

Bedankt voor de feedback :metal_tone2:

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6918Posts
  • 788Oplossingen
  • 2015Likes
Hoi,

Welke telefoon heb je?
Kun je niet verbinden met de WiFi of ben je wel verbonden maar komt er geen internet overheen?
Gebeurt dit bij de 2,4Ghz of (ook) bij de 5Ghz? Dit is alleen inzichtelijk als ze verschillende namen hebben.

Wat in ieder geval goed kan helpen is een ander kanaal instellen. Voor de 2,4Ghz, kies uit kanaal 1, 6 of 11 en voor de 5Ghz een kanaal tussen 36 en 48.
Hier vind je een stappenplan hoe je de kanalen kunt wijzigen.

Groet,
Evert
tettero1987
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt voor de tips het het even gecheckt (ook de verschillende kanalen) en hij doet dit inderdaad bij 2,4 en 5 ghz.
Ik heb een sony xperia xa1 alleen de eerste 2 maanden had ik wel een goede verbinding met mijn sony nu ziet mijn sony het netwerk vraagt ook om een wachtwoord en dan geeft ie aan opgeslagen maar geeft geen verbinding aan blijft op data staan.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6918Posts
  • 788Oplossingen
  • 2015Likes
Misschien helpt dit topic?
En voor de zekerheid, je hebt verschillende kanalen ingesteld en dat hielp niet?

Heb je je telefoon ook al voor de zekerheid even opnieuw opgestart?
tettero1987
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
ja meerdere kanalen geprobeerd en telefoon al een paar keer opnieuw opgestart ik ga even kijken naar je link
tettero1987
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Vandaag nogmaals alles gereset inclusief telefoons en tablets zelfs mijn laptop!
Telefoon heeft weer internet nu nog even kijken of de andere verbindingen wegvallen.

Laten we hopen dat alles weer werkt!!!

Bedankt voor de feedback :metal_tone2:
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6918Posts
  • 788Oplossingen
  • 2015Likes
Ik help je mee hopen! ?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3868Posts
  • 225Oplossingen
  • 1581Likes
Hallo tettero1987 welkom op onze Community. Jammer dat je weer hardnekkige wifi issues hebt ervaren. Goed dat je alles al hebt gereset en dat het voorlopig weer werkt. Op naar de volgende 2 jaar 😉