Hoi, vorige week heb ik een website en email bij yourhosting gemaakt. De server van die site en mijn email (via outlook) zijn niet bereikbaar vanaf mijn thuisnetwerk. Op advies heb ik een aantal stappen doorlopen:
-modem gereset
-bekabeld geprobeerd (zonder resultaat)
-wifi deco opnieuw ingesteld
-VPN uitgezet
-wifi van het modem uitgeschakeld
Helaas alles zonder resultaat. Heeft iemand nog een suggestie?
Gr,
Marleen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probleem op alle apparaten. Ondertussen weer met Yourhosting gebeld, idd een IP block. Ws doordat in de accountinstellingen bij outlook een verkeerd wachtwoord zit, waardoor deze steeds opnieuw wordt geweigerd. Alles nu aangepast en zou moeten werken. Fingers crossed.... Bedankt voor jullie hulp!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wellicht iets met IPv6 en IPV4.
Waar begint je WAN ip-adres mee? Alleen de eerste 6 zijn genoeg. vb 212.123
En wat is de url van de site.
foutmelding:
Het duurt te lang voordat www.maektuinontwerp.nl reageert.
Probeer dit eens:
Hier werkt het.
Kan je ook eens een ping doen.
Dat doe je via de Opdrachtprompt.
c:\> ping www.maektuinontwerp.nl
Ping gaat bij mij prima ( 185.37.70.89 ), dus de site is bereikbaar.
Daar krijg ik even een zwart scherm met nr's en de url te zien en dan gooit ie m eruit....
Ziggo heeft aangegeven dat er een IP conflict hier met de server kan zijn, alleen dat oplossen lukt niet.
De uitslag van de ping hoort zoiets als dit te zijn:
Pinging maektuinontwerp.nl [185.37.70.89] with 32 bytes of data:
Reply from 185.37.70.89: bytes=32 time=19ms TTL=53
Reply from 185.37.70.89: bytes=32 time=15ms TTL=53
Reply from 185.37.70.89: bytes=32 time=26ms TTL=53
Reply from 185.37.70.89: bytes=32 time=17ms TTL=53
Ping statistics for 185.37.70.89:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 15ms, Maximum = 26ms, Average = 19ms
Welk modem heb je?
Wat ik niet precies weet is of jouw Wan adres Dual Stack Lite is. Dat zou het probleem kunnen zijn.
Na de 3e keer 'Reply.... verdwijnt het scherm. Heb snel een print screen gemaakt.
Dus je ping werkt zo te zien.
Heb je het op alle apparaten in huis? Of alleen op deze pc?
Heb je bij Yourhosting al gevraagd of je een IP block hebt opgelopen?
Probleem op alle apparaten. Ondertussen weer met Yourhosting gebeld, idd een IP block. Ws doordat in de accountinstellingen bij outlook een verkeerd wachtwoord zit, waardoor deze steeds opnieuw wordt geweigerd. Alles nu aangepast en zou moeten werken. Fingers crossed.... Bedankt voor jullie hulp!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.