Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Marleen Kersten
Level 2

Geen verbinding met server voor website bij Yourhosting en email mogelijk

Hoi, vorige week heb ik een website en email bij yourhosting gemaakt. De server van die site en mijn email (via outlook) zijn niet bereikbaar vanaf mijn thuisnetwerk. Op advies heb ik een aantal stappen doorlopen:

-modem gereset

-bekabeld geprobeerd (zonder resultaat)

-wifi deco opnieuw ingesteld 

-VPN uitgezet

-wifi van het modem uitgeschakeld

 

Helaas alles zonder resultaat. Heeft iemand nog een suggestie?

 

Gr,

Marleen

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marleen Kersten
Level 2
Topicstarter

Probleem op alle apparaten. Ondertussen weer met Yourhosting gebeld, idd een IP block. Ws doordat in de accountinstellingen bij outlook een verkeerd wachtwoord zit, waardoor deze steeds opnieuw wordt geweigerd. Alles nu aangepast en zou moeten werken. Fingers crossed.... Bedankt voor jullie hulp!

 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Meldingen
Aan Uit
S4R
Level 16

Wellicht iets met IPv6 en IPV4.

Waar begint je WAN ip-adres mee? Alleen de eerste 6 zijn genoeg. vb 212.123

En wat is de url van de site.

0 Kudos
Marleen Kersten
Level 2
Topicstarter

217.102.213.134 

url is www.maektuinontwerp.nl

 

0 Kudos
Marleen Kersten
Level 2
Topicstarter

foutmelding:

Deze site is niet bereikbaar

Het duurt te lang voordat www.maektuinontwerp.nl reageert.

Probeer dit eens:

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
0 Kudos
S4R
Level 16

Hier werkt het.

Kan je ook eens een ping doen.

Dat doe je via de Opdrachtprompt. 

c:\> ping www.maektuinontwerp.nl

0 Kudos
caesar
Level 17

@Marleen Kersten, @S4R 

Ping gaat bij mij prima ( 185.37.70.89 ), dus de site is bereikbaar.

0 Kudos
Marleen Kersten
Level 2
Topicstarter

Daar krijg ik even een zwart scherm met nr's en de url te zien en dan gooit ie m eruit....

 

0 Kudos
Marleen Kersten
Level 2
Topicstarter

Ziggo heeft aangegeven dat er een IP conflict hier met de server kan zijn, alleen dat oplossen lukt niet.

 

0 Kudos
caesar
Level 17

De uitslag van de ping hoort zoiets als dit te zijn:

 

ping www.maektuinontwerp.nl

Pinging maektuinontwerp.nl [185.37.70.89] with 32 bytes of data:
Reply from 185.37.70.89: bytes=32 time=19ms TTL=53
Reply from 185.37.70.89: bytes=32 time=15ms TTL=53
Reply from 185.37.70.89: bytes=32 time=26ms TTL=53
Reply from 185.37.70.89: bytes=32 time=17ms TTL=53

Ping statistics for 185.37.70.89:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 15ms, Maximum = 26ms, Average = 19ms

0 Kudos
S4R
Level 16

@Marleen Kersten 

Welk modem heb je?

 

Wat ik niet precies weet is of jouw Wan adres Dual Stack Lite is. Dat zou het probleem kunnen zijn.

0 Kudos
Marleen Kersten
Level 2
Topicstarter

Na de 3e keer 'Reply.... verdwijnt het scherm. Heb snel een print screen gemaakt. 

MarleenKersten_0-1671447287258.png

 

0 Kudos
S4R
Level 16

Dus je ping werkt zo te zien.

Heb je het op alle apparaten in huis? Of alleen op deze pc?

 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je bij Yourhosting al gevraagd of je een IP block hebt opgelopen?

0 Kudos
Marleen Kersten
Level 2
Topicstarter

Probleem op alle apparaten. Ondertussen weer met Yourhosting gebeld, idd een IP block. Ws doordat in de accountinstellingen bij outlook een verkeerd wachtwoord zit, waardoor deze steeds opnieuw wordt geweigerd. Alles nu aangepast en zou moeten werken. Fingers crossed.... Bedankt voor jullie hulp!