Vorige week zijn wij overgestapt naar ziggo zakelijk. Na de installatie werkte alles behalve mijn professionele printer. In deze printer staat een netwerkrange. Nu is bij installatie gekozen voor een nieuwe netwerkrange. Hierdoor werkt de printer niet meer. Ik zou graag zien dat de oude netwerkrange weer in gebruik genomen kan worden zodat de printer weer gaat werken. Is er iemand die dit op kan lossen?
Bijgevoegd de mail betreffende instellingen van de oude en nieuwe netwerkrange.
Groet,
Mark Dorenbos
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi,
Je kunt het beste het ip adres in de printer aanpassen.
Jouw printer zoekt nu nog de oude omgeving die niet meer bestaat.
Als je weer terug wilt naar de oude ongeving dan moet je dat in jouw router aangeven.
Met de nu aanwezige informatie kan een helper weinig doen.
Welk merk en type printer heb jij?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Je kunt het beste het ip adres in de printer aanpassen.
Jouw printer zoekt nu nog de oude omgeving die niet meer bestaat.
Als je weer terug wilt naar de oude ongeving dan moet je dat in jouw router aangeven.
Met de nu aanwezige informatie kan een helper weinig doen.
Welk merk en type printer heb jij?
hoi, ik heb een OKI ES3640a3 printer
https://www.oki.com/printing/online-manuals-16/470955/id/contents/contents/cc_000012.html
in dit document staat uitgelegd hoe je het ip adres in jouw printer kunt instellen.
dat zou voldoende moeten zijn om de printer te kunnen gebruiken in het netwerk.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.