Vraag
Reacties
Oplossing
Mark44
Level 1

Geen verbinding met professionele printer

Vorige week zijn wij overgestapt naar ziggo zakelijk. Na de installatie werkte alles behalve mijn professionele printer. In deze printer staat een netwerkrange. Nu is bij installatie gekozen voor een nieuwe netwerkrange. Hierdoor werkt de printer niet meer. Ik zou graag zien dat de oude netwerkrange weer in gebruik genomen kan worden zodat de printer weer gaat werken. Is er iemand die dit op kan lossen?

 

Bijgevoegd de mail betreffende instellingen van de oude en nieuwe netwerkrange.

 

Groet,

 

Mark Dorenbos 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
puppie
Level 17

Hoi,

Je kunt het beste het ip adres in de printer aanpassen.
Jouw printer zoekt nu nog de oude omgeving die niet meer bestaat.
Als je weer terug wilt naar de oude ongeving dan moet je dat in jouw router aangeven.
Met de nu aanwezige informatie kan een helper weinig doen.
Welk merk en type printer heb jij?

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
puppie
Level 17

Hoi,

Je kunt het beste het ip adres in de printer aanpassen.
Jouw printer zoekt nu nog de oude omgeving die niet meer bestaat.
Als je weer terug wilt naar de oude ongeving dan moet je dat in jouw router aangeven.
Met de nu aanwezige informatie kan een helper weinig doen.
Welk merk en type printer heb jij?

0 Kudos
Mark44
Level 1
Topicstarter

hoi, ik heb een OKI ES3640a3 printer

 

0 Kudos
puppie
Level 17

https://www.oki.com/printing/online-manuals-16/470955/id/contents/contents/cc_000012.html 

in dit document staat uitgelegd hoe je het ip adres in jouw printer kunt instellen.

dat zou voldoende moeten zijn om de printer te kunnen gebruiken in het netwerk.

0 Kudos