Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Vorige week zijn wij overgestapt naar ziggo zakelijk. Na de installatie werkte alles behalve mijn professionele printer. In deze printer staat een netwerkrange. Nu is bij installatie gekozen voor een nieuwe netwerkrange. Hierdoor werkt de printer niet meer. Ik zou graag zien dat de oude netwerkrange weer in gebruik genomen kan worden zodat de printer weer gaat werken. Is er iemand die dit op kan lossen?
Bijgevoegd de mail betreffende instellingen van de oude en nieuwe netwerkrange.
Groet,
Mark Dorenbos
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi,
Je kunt het beste het ip adres in de printer aanpassen.
Jouw printer zoekt nu nog de oude omgeving die niet meer bestaat.
Als je weer terug wilt naar de oude ongeving dan moet je dat in jouw router aangeven.
Met de nu aanwezige informatie kan een helper weinig doen.
Welk merk en type printer heb jij?
Hoi,
Je kunt het beste het ip adres in de printer aanpassen.
Jouw printer zoekt nu nog de oude omgeving die niet meer bestaat.
Als je weer terug wilt naar de oude ongeving dan moet je dat in jouw router aangeven.
Met de nu aanwezige informatie kan een helper weinig doen.
Welk merk en type printer heb jij?
hoi, ik heb een OKI ES3640a3 printer
https://www.oki.com/printing/online-manuals-16/470955/id/contents/contents/cc_000012.html
in dit document staat uitgelegd hoe je het ip adres in jouw printer kunt instellen.
dat zou voldoende moeten zijn om de printer te kunnen gebruiken in het netwerk.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...