1
Vraag
2
Reacties
Damrak

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Geen verbinding met Mass Effect Andromeda EA server ( online )

Beste mensen,

 

Onlangs besloten om een spel te lanceren genaamd ME Andromeda

Na lange pogingen om verbinding te maken met de server van ME Andromeda ( online ), heb ik contact opgenomen met de support van EA.

Na enkele berichten besloot support dat ik met internetprovider contact moest opnemen. 

Volgen support ontstaan er problemen met verbinding met internet van Ziggo.

Ook verdwijnt het internet regelmatig. Paar maanden geleden de monteur heeft de aansluiting in de muur gewijzigd.

Ik stuur ook bestanden van Ultima Online Trace Utility.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Daniel A

22 Reacties 22
Damrak
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste @Jiri 

Ik heb een nieuw modem gekregen. Het oude modem raakte oververhit en dit kan de oorzaak zijn van slechte internet verbinding. Sinds een paar dagen heb ik geen problemen met internet meer. Het probleem met de server van EA is ook opgelost. Origin Access was verlopen en trial version van Deluxe version naar standart version ging met fout. Dat was het probleem.

Ik wil iedereen bedanken voor de hulp!

Damrak
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Jonathan-458 ,

Ik speel op een PC.

Origin Access was verlopen en trial version van Deluxe version naar standart version ging met fout. Dat was het probleem.

De Deluxe versie zou moeten terugkeren naar de standart versie, maar dat process liet trace achter op mijn accaunt.

Nadat we met de klantenservice hadden gecommuniceerd, hebben we dit probleem kunnen oplossen.

 

MVG en bedankt voor hulp!

 

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Bedankt voor de update @Damrak. Heel fijn dat de problemen met het internet zijn opgelost en het gamen ook weer lukt. Weer heel veel internet- en game plezier!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic