Sinds ongeveer een maand geleden kan ik thuis geen verbinding meer krijgen met de League of Legends servers. Aangezien alle andere dingen met het internet wel werken ging ik er eerst vanuit dat dit probleem met het spel lag en niet bij Ziggo. Ik heb toen daar met de klantenservice contact opgenomen en allerlei dingen geprobeerd om het probeem op te lossen. Zo heb ik het spel verwijderd en opnieuw geinstalleerd als wel onze router uit en aangezet. Toen dat allemaal niet hielp moest ik een ping test doen waaruit bleek dat ik een package loss van 100% heb (zie screenshots).
Het maakt niet uit of ik de Wifi gebruik of dat ik het met een LAN kabel probeer, beide werken niet. Overigens heb ik ook het spel geprobeerd te spelen vanaf andere locaties. Bij mijn zus (die heeft geen ziggo) en bij mijn vader (die ook ziggo heeft) werkt het spel wel, dus ik verwacht dat het probleem toch ergens bij ons thuis ligt.
Ik heb de klantenservice van ziggo toen gebeld, maar die konden me niet verder helpen en verwezen me naar dit forum. Ik hoop dat jullie hier wel iets mee kunnen.