Ik heb hetzelfde probleem.
Mijn dochter meldde slechte ontvangst op zolder terwijl dat voorheen niet het geval was.
We hebben een witte Connectbox die bedraad is verbonden met de wifibooster (een kleinere versie vd Connectbox, lijkt het). Verder niks, geen pods, o.i.d.
Toen ik het ging onderzoeken, reset en opnieuw opstarten e.d. merkte ik dat de wifibooster zich niet meer meldde met Ziggo-ap-369488 (zoals oorspronkelijk) maar met de wifi naam die ik op de Connectbox had ingesteld alleen op een ander kanaal op de 2.4GHz band. Twee keer dezelfde WiFi naam op verschillende kanalen. Dat verklaarde ook dat familie leden af en toe een slechte WiFi verbindingen hadden.
Kennelijk is dit het probleem dat door de update van de Connectbox is veroorzaakt.
Ik huur nu nog steeds die booster maar kan er niet gebruik van maken.
Ik begrijp van Lotte hierboven dat het probleem bekend is bij Ziggo en dat er aan gewerkt wordt en ben benieuwd wat de status is?
Lotte, weet je al iets?