"Volgens de uitkomsten van de app had ik toen een functionerend mesh wifi netwerk."
Ik heb hier geen mesh netwerk zien staan in de app met een witte wifibooster wel één netwerk en dan zijn alleen de wifinamen hetzelfde, maar het is geen mesh netwerk, alle wifipunten staan op zichzelf.
Soms werkt de app nog niet helemaal lekker, ook hier met de pods komt dat voor, Ziggo werkt eraan om dit op te lossen.
Haal het modem eens 30 seconden van de stroom en probeer dan eens opnieuw te kijken in de app, met regelmaat helpt dat om de app weer werkend te krijgen.
"De helpdesk stuurt mij nu wifi pods (huur, maandelijks opzegbaar) en kan ik daarmee proberen een mesh wifi netwerk in te stellen waarin ook de booster zijn plek heeft."
Dat gaat niet lukken met ook de witte wifibooster in één mesh netwerk, de witte wifibooster ondersteund geen mesh netwerk.
De wifi pods werken alleen met het modem in 1 mesh netwerk en zijn de wifipunten 1 wifiwolk waar de kanalen en het overspringen geregeld wordt door het mesh netwerk.