Beste Community,
Al een aantal maanden maakt mijn Nintendo Switch geen directe verbinding meer met mijn router/ WiFi. Mijn andere apparaten werken wel zonder problemen op het WiFi Netwerk. De Nintendo Switch maakt wel verbinding met internet wanneer ik mijn telefoon als hotspot gebruik.
Ik heb verschillende sites geraadpleegd maar nog geen werkende oplossing gevonden. Nintendo heeft de Switch onderzocht maar kan geen defect onderdeel vinden. Bij andere verbind de Switch wel met het internet, waardoor het haast wel aan mijn router/ verbinding moet liggen. Het probleem is me opgevallen na een netwerk update van Ziggo. De Ziggo klantenservice kan me niet helpen en stuurt me door naar jullie.
Hopelijk is hier iemand die mij kan helpen. 😁
Wat ik heb geprobeerd
Internet instellingen (Nintendo Switch)
Melding op de Switch
Foutcode: 21 10-2003
Melding: Er kan geen verbinding worden gemaakt met het netwerkapparaat. Controleer de status van het netwerkapparaat en probeer het opnieuw
[Meer informatie] >
Controleer of het netwerkapparaat goed werkt. Lees de handleiding van het netwerkapparaat voor meer informatie.
Je kunt de signaalsterkte mogelijk al volgt verbeteren:
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor je reactie Gio! Ik had nog niet eerder gebruik gemaakt van de Smart WiFi app. Maar ook daar zat het probleem niet helaas.
Ik had nog één voor de hand liggende optie niet geprobeerd; terug naar fabrieksinstellingen.
Dat heeft gewerkt! Blijkbaar toch een fout in de software van de Nintendo. Heb er wat wat data voor moeten opofferen maar ik kan in elk geval weer het net op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
maak je toevallig gebruik van de smart wifi app van ziggo? zoja, kijk is bij verbonden apparaten dat de switch niet op gepauzeerd staat
Bedankt voor je reactie Gio! Ik had nog niet eerder gebruik gemaakt van de Smart WiFi app. Maar ook daar zat het probleem niet helaas.
Ik had nog één voor de hand liggende optie niet geprobeerd; terug naar fabrieksinstellingen.
Dat heeft gewerkt! Blijkbaar toch een fout in de software van de Nintendo. Heb er wat wat data voor moeten opofferen maar ik kan in elk geval weer het net op.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.