Vraag
Reacties
Gerbenvaneck
Level 2

Geen toegang tot eigen domein en geen mail op eigen domein

Sinds een aantal dagen ondervind ik als ik via Ziggo verbonden ben problemen met de mail van  mijn eigen domein in Outlook.   Krijg een foutmelding.  Kan ook mijn eigen domein en beheeromgeving niet meer bereiken.    Log ik in via mijn hotspot op de mobiele telefoon buiten Ziggo dan is er geen probleem.    Log ik in via mijn werk dan ontvang ik ook gewoon mijn eigen mail (Op eigen domein)   Ook kan ik dan gewoon mijn beheer omgeving via Cpanel bereiken.   

 

Heb een check gedaan op blacklisting maar die zijn allemaal negatief.  

 

Helpdesk Ziggo zegt dat ze niets kunnen doen.   

 

Iemand een goed idee?   Ben een beetje ten einde raad.   

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het lijkt erop dat jouw IP-adres van Ziggo op een blacklist bij de domeinprovider terechtgekomen is.

Heb je al eens met hen contact opgenomen?

Gerbenvaneck
Level 2
Topicstarter

Hallo, 

 

Daar heb ik nu ook melding gemaakt.   Ben ook in afwachting van hun reactie.