Sinds een aantal dagen ondervind ik als ik via Ziggo verbonden ben problemen met de mail van mijn eigen domein in Outlook. Krijg een foutmelding. Kan ook mijn eigen domein en beheeromgeving niet meer bereiken. Log ik in via mijn hotspot op de mobiele telefoon buiten Ziggo dan is er geen probleem. Log ik in via mijn werk dan ontvang ik ook gewoon mijn eigen mail (Op eigen domein) Ook kan ik dan gewoon mijn beheer omgeving via Cpanel bereiken.
Heb een check gedaan op blacklisting maar die zijn allemaal negatief.
Helpdesk Ziggo zegt dat ze niets kunnen doen.
Iemand een goed idee? Ben een beetje ten einde raad.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het lijkt erop dat jouw IP-adres van Ziggo op een blacklist bij de domeinprovider terechtgekomen is.
Heb je al eens met hen contact opgenomen?
Hallo,
Daar heb ik nu ook melding gemaakt. Ben ook in afwachting van hun reactie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.