Bedankt voor alle reacties in de tussentijd.
@Irmax, @Witter, @Matty1955
Van jullie heb ik een privébericht ontvangen en zojuist beantwoord met enkele wedervragen.
Bij jullie allen zie ik meerdere e-mailadressen in gebruik. Des te belangrijker voor mij (Ziggo) om te weten welke accounts er wel/niet werken.
Ik ben vanzelfsprekend op zoek naar de oorzaak van het probleem en mogelijk kan dit erbij helpen.
@trebor66,
Begrijp ik dat er bij jou ook iets mis gaat? En is dat hetzelfde als wat er zich hier afspeelt of kan ik jou seperaat nog ergens anders mee ondersteunen/meekijken?
Sinds wanneer ervaar jij hinder? Is dat ook sinds 12 mei, of is het bij jou eerder begonnen?
Om eerlijk te zijn weet ik ook niet waarom e-mailadressen met een hoofdletter niet zou moeten werken. Een e-mailadres zou niet 'hoofd-klein letter gevoelig' moeten zijn (in mijn optiek)...
Ik heb nagekeken of de e-mailadressen actief zijn of niet, en ze staan als actief in mijn systemen. Ook zijn de accounts nog zichtbaar in Mijn Ziggo. Het is ook niet geblokkeerd.