Hi,
Ook ik heb (in mijn geval sinds 12-05-2022) "ineens" 😲 GEEN toegang tot één van de 6 e-mailadressen.... zonder aanleiding!
De foutmelding vanuit Outlook is:
"Taak xxxxxxx@upcmail.nl - Ontvangen... rapporteert fout (0x800CCC92): De e-mailserver heeft uw aanmelding
afgewezen. Controleer de gebruikersnaam voor dit account in Accountinstellingen. De reactie van de server
was: -ERR [AUTH] Authentication failed."
De foutmelding vanuit Ziggo Mail is:
"Er is een fout opgetreden.
Probeer het nogmaals."
En ook hier zijn er GEEN toegangsproblemen m.b.t. al mijn andere e-mailadressen binnen deze omgeving.
Klantenservice geeft aan GEEN vragen te beantwoorden over de telefoon m.b.t. problemen met e-mailadressen.
Heb via https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/geen-e-mail-versturen#/ uiteindelijk (op aanraden van Ziggo) het
wachtwoord aangepast, maar ook dat heeft GEEN effect gehad!!
Ook heb ik gisteren het modem (welke in bridge-mode staat) en mijn router uit- en weer aangezet: geen resultaat!
Het zou Ziggo sieren als men hier serieuzer mee om zouden gaan. Tenslotte, het is geen éénmalig incident (meer) en
of het er mee te maken heeft weet ik niet, maar op 6 mei heeft Ziggo wel onderhoud gepleegd aan het netwerk.....
Hopelijk kan dit bericht - en die van Matty1955 - de juiste perso(o)n(en) bewegen om het e.e.a. te gaan onderzoeken
binnen het Ziggo netwerk!?!
Met een bezorgd gemoed, wacht ik op een bemoedigend antwoord (het liefst van Ziggo).
Groetjes,
Irmax