1
Vraag
2
Reageer en help mee
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Geen telefonie en internet in postcode 9974

Ook in het noorden (postcode 9974) geen telefonie en internet.
6 Reacties 6
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo KBX458, Ik zag dat je dit dit hebt gemeld in een topic over een storing in de regio Limburg. Dat is nogal een eind uit de buurt, maar dat maakt jouw storing niet minder vervelend.

Kun je meer vertellen over wat er precies niet werkt en wat je al hebt kunnen achterhalen over een mogelijke oorzaak? Dat helpt ons om je te helpen.
KBX458
Topicstarter
Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Heb het modem diverse keren stroomloos gemaakt en het blijft in opstart hangen, d.w.z. maakt geen verbinding met internet. Ook geen telefonie.. Ook de apps voa mediabox zojn onbereikbaar op tv. Tv werkt verder normaal.
KBX458
Topicstarter
Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Gechat met ziggo en idd hier ook sprake van storing na reset modem. Kwestie van wachten tot de techneuten het hebben verholpen. Is helaas niet anders.
Angelnando

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Anne H Ziggo Ik heb ook geen internet postcode 9781 JG. Ik had vanochtend vroeg nog wel internet maar toen viel het weg rond half tien. Ik heb al gebeld met de klantenservice en die zeiden dat het waarschijnlijk pas vanavond of vannacht is opgelost ?
KBX458
Topicstarter
Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Het wonder is geschied: internet en vaste telfonie werken weer.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
KBX458 Gelukkig ben je weer bereikbaar! Al met al was het een behoorlijk dagdeel dat het niet heeft gewerkt. Angelnando Hoe gaat het bij jou met internet? Ik hoop dat ze dat ook hebben opgelost inmiddels.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic