mafri020
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen port forwarding mogelijk

Sinds kort heb ik weer een nieuw abonnement bij Ziggo en daarmee heb ik ook een nieuwe Connect Box gekregen.

Omdat ik een NAS heb en beveiligingscamera's moet ik poorten kunnen forwarden om die te laten werken. Met mijn vorige Connect Box heeft dit altijd prima gewerkt.

Helaas heb ik nu een Connect Box met IPv6 met DS lite gekregen waardoor forwarden niet mogelijk is (deze optie zit er niet in).

Zou mijn profiel omgezet kunnen worden naar IPv4 only zodat dat wel mogelijk is? Bij voorbaat dank!

 

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 3940Reacties
  • 209Oplossingen
  • 1327Likes

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) kan dit voor je regelen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Bekijk in context

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4252Reacties
  • 427Oplossingen
  • 1028Likes

Hey @mafri020 en welkom hier op de Community! 

Bij deze heb ik IPv4 Only profiel voor je aangevraagd 🙂 Binnen nu en 24 uur staat dit goed en kun je gebruik maken van port forwarding. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 3940Reacties
  • 209Oplossingen
  • 1327Likes

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) kan dit voor je regelen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Bekijk in context

mafri020
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reactie.

Mijn adresgegevens ZIJN ingevuld en de klantenservice is onbereikbaar, meerdere malen gebeld en de verbinding wordt direct verbroken. Hier kom ik dus helaas ook niet mee verder.

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 3940Reacties
  • 209Oplossingen
  • 1327Likes

Naar verwachting komt morgen een moderator langs die IPv4 Only voor je kan activeren.

mafri020
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top, probeer ik het morgen weer. 👍

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46809Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 10235Likes

@mafri020  schreef:

meerdere malen gebeld en de verbinding wordt direct verbroken. Hier kom ik dus helaas ook niet mee verder.


Er is een storing.

 

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4252Reacties
  • 427Oplossingen
  • 1028Likes

Hey @mafri020 en welkom hier op de Community! 

Bij deze heb ik IPv4 Only profiel voor je aangevraagd 🙂 Binnen nu en 24 uur staat dit goed en kun je gebruik maken van port forwarding. 

Bekijk in context

mafri020
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gelukt, alles werkt weer! ik ben superblij, bedankt!

Uitgelicht topic