1
Vraag
2
Reacties
mafri020

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen port forwarding mogelijk

Sinds kort heb ik weer een nieuw abonnement bij Ziggo en daarmee heb ik ook een nieuwe Connect Box gekregen.

Omdat ik een NAS heb en beveiligingscamera's moet ik poorten kunnen forwarden om die te laten werken. Met mijn vorige Connect Box heeft dit altijd prima gewerkt.

Helaas heb ik nu een Connect Box met IPv6 met DS lite gekregen waardoor forwarden niet mogelijk is (deze optie zit er niet in).

Zou mijn profiel omgezet kunnen worden naar IPv4 only zodat dat wel mogelijk is? Bij voorbaat dank!

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) kan dit voor je regelen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Bekijk in context

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @mafri020 en welkom hier op de Community! 

Bij deze heb ik IPv4 Only profiel voor je aangevraagd 🙂 Binnen nu en 24 uur staat dit goed en kun je gebruik maken van port forwarding. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) kan dit voor je regelen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

mafri020
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reactie.

Mijn adresgegevens ZIJN ingevuld en de klantenservice is onbereikbaar, meerdere malen gebeld en de verbinding wordt direct verbroken. Hier kom ik dus helaas ook niet mee verder.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Naar verwachting komt morgen een moderator langs die IPv4 Only voor je kan activeren.

mafri020
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top, probeer ik het morgen weer. 👍

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@mafri020  schreef:

meerdere malen gebeld en de verbinding wordt direct verbroken. Hier kom ik dus helaas ook niet mee verder.


Er is een storing.

 

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @mafri020 en welkom hier op de Community! 

Bij deze heb ik IPv4 Only profiel voor je aangevraagd 🙂 Binnen nu en 24 uur staat dit goed en kun je gebruik maken van port forwarding. 

mafri020
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gelukt, alles werkt weer! ik ben superblij, bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic