Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb gisteren een Connectbox ontvangen maar ik mis de ophangbeugel. Kan ik deze nog nagestuurd krijgen? Is deze post voldoende of moet ik nog iets anders doen? Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom op de Ziggo Community @MBT319
Ik kan mij voorstellen dat je het modem het liefst even netjes ophangt. Dat maakt zo'n installatie toch echt af 😉
Het klopt dat deze er niet meer standaard bijgeleverd wordt omdat mensen deze vaker niet gebruiken dan wel en dat is gewoon zonde natuurlijk, @Wim C.
Voor nu heb ik hem voor je besteld en wordt deze kosteloos bij je afgeleverd 🙂
Dag @MBT319
Als er vandaag een moderator bij dit bericht langskomt dan zal hij of zij je verzoek zeker oppikken. Zo'n ophangbeugel wordt blijkbaar niet meer standaard bijgeleverd.
Welkom op de Ziggo Community @MBT319
Ik kan mij voorstellen dat je het modem het liefst even netjes ophangt. Dat maakt zo'n installatie toch echt af 😉
Het klopt dat deze er niet meer standaard bijgeleverd wordt omdat mensen deze vaker niet gebruiken dan wel en dat is gewoon zonde natuurlijk, @Wim C.
Voor nu heb ik hem voor je besteld en wordt deze kosteloos bij je afgeleverd 🙂
@Jiri het is inderdaad zonde dat deze muurbeugels worden meegestuurd en uiteindelijk in de vuilnisbak verdwijnen.
Zou je er mij ook een willen sturen?
@hansagatha ik zal onze comedymoderator even tippen: @Jiri heb je nog een beugel over?
Goedemorgen,
Kan ik ook alsnog zo'n ophangbeugel ontvangen ajb?
Alvast bedankt.
Jazeker, dat kan @BurtCam Vul je je adresgegevens even in in je profiel? Geef me maar een seintje hier zodra het gelukt is, dan stuur ik je de ophangbeugel toe.
Top, adresgegevens toegevoegd.
Alvast bedankt!
Gezien en verstuurd @BurtCam!
Goedemiddag,
Gaat dat nog lukken?
Hoi @hansagatha,
Sorry, ik had je reactie over het hoofd gezien. Er is voor jou ook een ophangbeugel onderweg 🙂
Besten, ik zou óók heel blij zijn met een ophangbeugel. Is het mogelijk deze naar mij te sturen?
Alvast dank!
Robert
Vandaag heb ik ook een connectbox ontvangen zonder ophangbeugel.
Graag zou ik er ook 1 ontvangen om hem netjes op te kunnen hangen.
Bij voorbaat ook mijn dank hiervoor
Hi @Robert1964 en @MeesKees
Voor jullie beide is er een ophangbeugel onderweg, dus houd de brievenbus goed in de gaten 😉
Hi Rikst,
Helemaal Top, super bedankt! 👍 😁
Super!! Bedank!
Ik zou er ook graag 1 ontvangen. Via de chat kreeg ik te horen dat ik eerst het modem moest installeren ?!. Lijkt mij niet erg logisch.
Ter aanvulling op mijn reactie. Mijn oude modem TC7210 heb ik ook bevestigd op een ophangbeugel in de meterkast. Moet ik nu inderdaad eerst wachten op de installatie of kunt u er mij één op voorhand toesturen zodat ik alles in één keer goed kan omwisselen ?
@Dirk_52 schreef: “Ik zou er ook graag 1 ontvangen. Via de chat kreeg ik te horen dat ik eerst het modem moest installeren ?!. Lijkt mij niet erg logisch.”
Dat lijkt niet logisch. Maar in het verleden werden die ophangbeugels standaard meegeleverd met het modem. Maar een groot deel van de abonnees gebruikte die ophangbeugels niet en verdwenen ze in de vuilnisbak en dat is zonde. Tegenwoordige worden ze op verzoek verzonden.
Ik weet niet of je nieuwe modem wordt geïnstalleerd door een monteur? Meestal hebben zij wel een voorraad ophangbeugels en anders kan @Rikst er eentje opsturen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...