Vraag
Reacties
Oplossing
atelier.re
Level 1

Geen moegelijheid tot portforwarding op nieuwe connect box

Ik heb de mogelijkheid niet om te portforwarden op m'n nieuwe connect box. Ik heb in een andere post gelezen dat dat op afstand kan worden ingesteld.

Kan dit worden gedaan?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @atelier.re
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je al contact hebt gehad met één van mijn collega's. Het profiel op je modem is inmiddels al geconfigureerd naar IPv4 Only. Je kunt de gewenste forwards nu instellen. Mocht je ergens tegenaan lopen, geef dan gerust een gil. 

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het modemprofiel moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna zijn port forwarding en DMZ beschikbaar.

 

Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @atelier.re
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je al contact hebt gehad met één van mijn collega's. Het profiel op je modem is inmiddels al geconfigureerd naar IPv4 Only. Je kunt de gewenste forwards nu instellen. Mocht je ergens tegenaan lopen, geef dan gerust een gil. 

0 Kudos