Ik heb de mogelijkheid niet om te portforwarden op m'n nieuwe connect box. Ik heb in een andere post gelezen dat dat op afstand kan worden ingesteld.
Kan dit worden gedaan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @atelier.re
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je al contact hebt gehad met één van mijn collega's. Het profiel op je modem is inmiddels al geconfigureerd naar IPv4 Only. Je kunt de gewenste forwards nu instellen. Mocht je ergens tegenaan lopen, geef dan gerust een gil.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het modemprofiel moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna zijn port forwarding en DMZ beschikbaar.
Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice.
Hi @atelier.re
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je al contact hebt gehad met één van mijn collega's. Het profiel op je modem is inmiddels al geconfigureerd naar IPv4 Only. Je kunt de gewenste forwards nu instellen. Mocht je ergens tegenaan lopen, geef dan gerust een gil.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.