1
Vraag
2
Reacties
booogiemannn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen meldingen Whatsapp op Wi-Fi thuis

Hallo,

Sinds een tijd ontvangen we, mijn vrouw en ik, vertraagd of geen meldingen meer op onze smartphones als het vergrendelscherm is ingeschakeld. Dit is vreemd en ik kan niet achterhalen waar dit vandaan komt. Heb alle instellingen gecontroleerd maar kan geen vreemde dingen ontdekken. Hebben we bv. Whatsapp of de mail actief dan krijgen we wel de meldingen en mailtjes binnen. Internet functioneert prima via het Wifi netwerk
Schakelen we over van Wifi naar het mobiele netwerk dan komen de meldingen en mailtjes gewoon binnen op de smartphones.
Hoe kan ik dit probleem oplossen? We hebben een modem/router van Ubee type EVW312B.

Met vriendelijke groet,
booogiemannn
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Daar hebben meerderen last van, zie dit topic.
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/berichten-komen-met-vertraging-op-smartfoon-binnen-39730

Ik zou daar ook even een berichtje plaatsen met de link naar dit topic toe. Er zal dan vanzelf een moderator reageren en zeer waarschijnlijk je een nieuw modem sturen.
Zet alvast je postcode en huisnummer in je profiel, dan hoeven ze daar niet meer naar te vragen 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

4 Reacties 4
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Daar hebben meerderen last van, zie dit topic.
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/berichten-komen-met-vertraging-op-smartfoon-binnen-39730

Ik zou daar ook even een berichtje plaatsen met de link naar dit topic toe. Er zal dan vanzelf een moderator reageren en zeer waarschijnlijk je een nieuw modem sturen.
Zet alvast je postcode en huisnummer in je profiel, dan hoeven ze daar niet meer naar te vragen 🙂

Groet,
Evert
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemiddag booogiemannn,

Welkom op de Community!

Ik zie dat er inmiddels al contact is geweest en er een nieuw modem je kant op komt. Fijn dat het al geregeld is. :slight_smile:
CG1

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb modem model TC7210.Z

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15503Likes

@CG1 Ik heb een reactie geplaatst in je eigen topic.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic