Vraag
Reacties
Oplossing
Diggie
Level 1

Geen mails versturen smartphone/tablet na accountblokkade

Bericht gehad van Ziggo mail account geblokt, nieuw ww aangemaakt bij mijn Ziggo account en bij mail account. Log ik via computer rechtstreeks bij Ziggo mail dan geen enkel probleem, kan alles, nieuwe mails versturen, doorsturen en ontvangen. Via mail windows 10 ook nieuw wachtwoord gekoppeld, doet het ook allemaal.

Echter op mijn smartphone (sony) en tablet (samsung) kan ik nog steeds geen nieuwe mails versturen, wel ontvangen en bestaande mails doorsturen.

Van alles geprobeerd, zelfs account verwijderd en opnieuw ingesteld. Smartphone en tablet uitgezet, opnieuw opgestart, niets helpt. Alle stappenplannen op Ziggo voor (opnieuw) instellen van mail en controleren van instelling doorlopen.

Ik weet nu niet wat ik nog meer kan doen.

Wie weet de oplossing?
Mijn dank is groot
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Diggie
Level 1
Topicstarter
Ik heb er na een paar dagen zelf achter gekomen waar het probleem in zat. Als ik een mail stuurde vanaf smartphone of tablet dan werd er automatisch onder geschreven verstuurd vanaf sony smarthpone of samsung tablet. Toen ik dat verwijderd kon ik gewoon weer nieuwe mails sturen. Blijkbaar stuitte ik hierdoor een soort (spam) filter (?) vanuit Ziggo.

Alleen jammer dat dit zo een zoek/uit probeer werk en frustratie was.

Bert en Michael bedankt voor jullie reacties

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Bert
Level 21
Ik begin even helemaal bij het begin:

"Van alles geprobeerd, zelfs account verwijderd en opnieuw ingesteld. Smartphone en tablet uitgezet, opnieuw opgestart, niets helpt. Alle stappenplannen op Ziggo voor (opnieuw) instellen van mail en controleren van instelling doorlopen."

Welke instellingen gebruik je op je smartphone (sony) en tablet (samsung)?
POP of IMAP?
En welke instellingen voor de verzende server van Zoggo?
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi Diggie, welkom hier!

Bert probeert je te helpen, maar jammer genoeg hebben we niks meer van je gehoord. Hoe staat het er nu voor?
0 Kudos
Diggie
Level 1
Topicstarter
Ik heb er na een paar dagen zelf achter gekomen waar het probleem in zat. Als ik een mail stuurde vanaf smartphone of tablet dan werd er automatisch onder geschreven verstuurd vanaf sony smarthpone of samsung tablet. Toen ik dat verwijderd kon ik gewoon weer nieuwe mails sturen. Blijkbaar stuitte ik hierdoor een soort (spam) filter (?) vanuit Ziggo.

Alleen jammer dat dit zo een zoek/uit probeer werk en frustratie was.

Bert en Michael bedankt voor jullie reacties
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
De aanhouder wint in jouw geval gelukkig ook! Fijn dat alles weer werkt en bedankt voor het delen van de oplossing hier op de Community.
0 Kudos