1
Vraag
2
Reacties
GJW

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Geen mails versturen met Ziggo mail accounts in Outlook

Sinds een aantal dagen kan ik binnen Outlook geen emails meer versturen met mijn Ziggo email accounts. De berichten blijven in het postvak UIT staan. Versturen van mailtjes met mijn Outlook-account lukt wel. 
Heb hier in het verleden wel vaker last mee gehad.

Ik kan overigens wel met genoemde Ziggo emails accounts mails versturen vanuit Ziggo Webmail.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64832Posts
  • 4530Oplossingen
  • 17436Likes

Duidelijk, poort 25 uitgaand is definitief gesloten bij Ziggo.

 

Dit zijn de huidige instellingen: IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo

 

Bert_0-1672857744322.png

Bert_1-1672857780920.png

 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64832Posts
  • 4530Oplossingen
  • 17436Likes

Gebruik je in Outlook POP of IMAP?

Heb je deze instellingen al na gelopen? IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo

GJW
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

POP-instellingen bij Outlook. Werk met vijf Ziggo accounts. Ging altijd goed.

Instellingen staan goed, hoewel je die niet allemaal bij Outlook hoeft in te stellen (denk aan poort-instellingen).

Ik zie dat dit wel vaker voorkomt met Ziggo-accounts.

 

Melding:


Taak [naam account] Ontvangen... rapporteert fout (0x800CCC0F): De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

Krijg deze melding bij ALLE Ziggo-accounts. 

Huidige instellingen (heeft altijd al zo gestaan en gewerkt)

 

GJW_0-1672847163439.png

 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64832Posts
  • 4530Oplossingen
  • 17436Likes

Duidelijk, poort 25 uitgaand is definitief gesloten bij Ziggo.

 

Dit zijn de huidige instellingen: IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo

 

Bert_0-1672857744322.png

Bert_1-1672857780920.png

 

 

GJW
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Aanpassingen doorgevoerd en het werkt 😀.

Hartelijk dank.

Blijft wel vreemd dat het met de foute instellingen 2 weken alles nog wel werkte en nu niet meer. Is poort 25 dan ook recent gesloten?

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64832Posts
  • 4530Oplossingen
  • 17436Likes

@GJW Poort 25 wordt overal in de "wijkkasten" gesloten, dus niet overal tegelijk.

 

Dit is jaren geleden al eens aangekondigd, alleen nu pas uitgevoerd.

GJW
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Ok, bedankt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic