1
Vraag
2
Reacties
Schoone

Level 6
  • 154Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Geen mail maar Google

Wanneer ik op mijn laptop op het icoontje  Ziggo Mail druk krijg ik sinds kort de Google pagina te zien.

Het Ziggo mail programma is er niet uit, want ik kan wel via de ziggo.nl site naar mijn mail gaan. ( dis via een omweg)

Het lijkt wel of het ziggo mail icoontje nu ingenomen is door Google .

Heeft iemand een idee wat er aan te doen is ?. Dus klikken op Ziggo mail en dan je mail zien ipv zoals nu een Google pagina te zien krijgen ipv berichten?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Schoone
Topicstarter
Level 6
  • 154Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Nee helaas. Ik heb nu een nieuwe snelkoppeling op het bureau blad gemaakt en dat werkt  maar wanneer ik op het oorspronkelijke ziggo mail icoon druk krijg ik nog steeds Google te zien ipv mijn mail

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Misschien dat er een fout bij Google zit, of Ziggo maar als hij het in Windows altijd hebt gedaan dan zou je zeggen dat ie het moeten blijven doen, ik kan er zelf weinig over vinden, misschien weet @Bert  wat meer, ik draai op Macbook en Bert heeft Windows.

 

Door de Tag komt hij vanzelf het topic binnen.

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@Schoone ,

Ziggo heeft geen eigen email programma, klik met rechts op dat icoon en vraag de eigenschappen op.

 De link die daar moet staan is: https://www.ziggo.nl/mail

Succes.

 

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Waar staat het icoon? Op je bureaublad? Waarschijnlijk heb je eens een snelkoppeling hiervoor aangemaakt, waarvan nu, zoals @Sparco1955 aangeeft, de link niet meer klopt.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Schoone,

 

Ben je er inmiddels al achter waar het mis ging?

Schoone
Topicstarter
Level 6
  • 154Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Nee helaas. Ik heb nu een nieuwe snelkoppeling op het bureau blad gemaakt en dat werkt  maar wanneer ik op het oorspronkelijke ziggo mail icoon druk krijg ik nog steeds Google te zien ipv mijn mail

Cock van Leenen

Level 5
  • 71Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Kijk even naar de inkomende en uitgaande server naam kijk wat bij ziggo staat vermeldt

Ik kon geen mail versturen server naam bijgesteld daar bij ziggo iets is gewijzigd

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic