Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
tp link poe switch
Bvanos01 wrote:
hanh,klopt helemaal niet meer aangedacht aangezien deze helemaal achter alle apparatuur zit weg gebouwd.model is TP-Link TL-SG108PE
Be rt wrote:
Oeps, verschillende regio's, verschillende DNS servers? hanh
hanh wrote:Be rt wrote:Ik dacht dat altijd 192.168.178.1 door DHCP als DNS Server werd gebruikt bij de ConnectBox.
Die besteeedt dat weer uit aan Ziggo DNS Servers die in de ConnectBox staan genoteerd.
Totdat ik iemand tegenkwam met een ConnectBox die vrolijk twee Ips van Ziggo DNS uitdeelde. Onder welke omstandigheden dat wel/niet gebeurt? Geen idee.
ziggie3 wrote:
Dat kan zijn, maar toen de laptop op het modem werd aangesloten was het opgelost.
hanh wrote:Be rt wrote:Ik dacht dat altijd 192.168.178.1 door DHCP als DNS Server werd gebruikt bij de ConnectBox.
Die besteedt dat weer uit aan Ziggo DNS Servers die in de ConnectBox staan genoteerd.
Totdat ik iemand tegenkwam met een ConnectBox die vrolijk twee Ips van Ziggo DNS uitdeelde. Of het ook die waren zoals in dit Topic, weet ik niet meer. Onder welke omstandigheden (Firmware en gebied) dat wel/niet gebeurt? Geen idee.
De makke van de ConnectBox blijft dat je geen altrenative DNS Servers kunt invullen, als je dat zou willen. Ken geen andere DHCP Server waarbij dat niet kan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.