Wij hebben sinds maandag geen internet meer en monteur kan pas komende maandag komen dus zitten we 7 dagen zonder internet.
Nu heb ik gisteren dus woensdag weer gebeld dat dit niet kan en nu zou er vandaag dus donderdag een monteur kunnen komen.
Mijn vrouw heeft vrij genomen van haar werk en heeft gezegd dat er smorgens een monteur komt en dus in de middag wel online kan komen. Maar uiteindelijk is er geen monteur geweest.
Dus geen online voor haar.
Onze dochter moet online les volgen omdat vandaag ook nog eens het openbaar vervoer staakt.
Onze zoon moet maandag theorie examen doen en moet dus savonds online les volgen.
Mijn vrouw heeft komende maandag zelf examen en moet allerlij filmpjes kijken.
Ons huis hangt vol met domotica maar geen internet.
Wij kijken tv via streamings diensten maar geen internet.
Dus kunnen 7 dagen helemaal niks betalen dus ziggo voor internet en 7 verschillende streamings diensten en een vrije dag genomen wat allemaal geld kost.
Terwijl de monteur vandaag zou komen en nu dus maandag komt.
En nu op de site al aan het zoeken naar een klachten formulier maar niet te vinden.