Wij hebben sinds maandag geen internet meer en monteur kan pas komende maandag komen dus zitten we 7 dagen zonder internet.
Nu heb ik gisteren dus woensdag weer gebeld dat dit niet kan en nu zou er vandaag dus donderdag een monteur kunnen komen.
Mijn vrouw heeft vrij genomen van haar werk en heeft gezegd dat er smorgens een monteur komt en dus in de middag wel online kan komen. Maar uiteindelijk is er geen monteur geweest.
Dus geen online voor haar.
Onze dochter moet online les volgen omdat vandaag ook nog eens het openbaar vervoer staakt.
Onze zoon moet maandag theorie examen doen en moet dus savonds online les volgen.
Mijn vrouw heeft komende maandag zelf examen en moet allerlij filmpjes kijken.
Ons huis hangt vol met domotica maar geen internet.
Wij kijken tv via streamings diensten maar geen internet.
Dus kunnen 7 dagen helemaal niks betalen dus ziggo voor internet en 7 verschillende streamings diensten en een vrije dag genomen wat allemaal geld kost.
Terwijl de monteur vandaag zou komen en nu dus maandag komt.
En nu op de site al aan het zoeken naar een klachten formulier maar niet te vinden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Reinholdkorst We hebben een vergoeding voor je aangevraagd ingediend op basis van de storingsperiode conform garantieregeling vanaf het moment van melden tot en met het moment van oplossen. De credit zal na goedkeuring in mindering worden gebracht op de factuur.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je al gecontroleerd of er een storing bekend is op jouw adres?
Misschien is het mogelijk om het probleem zonder monteur op te lossen:
Kun je een of meerdere foto’s plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Ik ga er voor nu van uit dat je een SmartWifi modem of Connectbox gebruikt:
Kun je tevens op het modem inloggen via 192.168.178.1 (of 192.168.100.1 indien je bridge mode gebruikt) en de gegevens plaatsen die worden getoond op de tabbladen Downstream, Upstream en Netwerk historie/log op de pagina Geavanceerde instellingen, Hulpmiddelen, Netwerk status?
Naar veel gezeurd komt er nu eigenlijk morgen een monteur.
Dus hopelijk gaat hij het oplossen
Hoi @Reinholdkorst,
Een heel vervelende gang van zaken 😞 Ik ben benieuwd of de monteur inmiddels bij je is geweest en je weer online bent?
Ja is nu opgelost.
Heeft inmiddels 2 vrije dagen gekost 4 dagen geen internet en geen tv kunnen kijken via de streaming diensten waar we voor betalen.
Dochter heeft geen online les kunnen volgen.
Ga komende week eens bij andere provider kijken, sorry hiervoor maar ben absoluut niet te spreken ove de gang van zaken.
Begrijpelijk dat je met een ontevreden gevoel zit over de afgelopen week, @Reinholdkorst. Ik zorg voor een vergoeding volgens onze garantieregeling, dit houdt in dat je de abonnementskosten voor de duur van de storing terug krijgt.
Nou €10 euro voor de ellende.
2 vrije dagen moeten opnemen. De eerste vrije dag zijn jullie niet eens komen opdagen en moest dus er een 2de bij op nemen.
KPN is nu in onze straat glasvezel aan het aanleggen en ga kijken of ik naar hun kan.
Maar ik heb ook geen zin om mijn ongenoegen hier te uiten.
@Reinholdkorst We hebben een vergoeding voor je aangevraagd ingediend op basis van de storingsperiode conform garantieregeling vanaf het moment van melden tot en met het moment van oplossen. De credit zal na goedkeuring in mindering worden gebracht op de factuur.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.