1
Vraag
2
Reacties
Pwangkwang

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet, wat is er aan de hand?

Hoi,

kan het zijn dat als er gewerkt wordt in mijn gebied door ziggo er ook geen interverbinding kan zijn? Laat geen storing zien in elk geval. Modem brandt alleen het online lampje constant, 2e lampje knippert en de rest branden niet. Heb al alles geprobeerd, reset, kabel uitgetrokken alles, werkt nog steeds niet.....

grtjes
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Hoi Pwangkwang, welkom hier!

Als er in jouw omgeving wordt gewerkt aan het netwerk, dan heb je daar als het goed is bericht over ontvangen. Ik zie op de storingsmelder in ieder geval niks staan. Mocht je probleem vandaag nog steeds spelen, dan is er iets anders aan de hand. Wil je in dat geval antwoord geven op de door Dave gestelde vragen? Dan gaan we aan de slag!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21809Posts
  • 989Oplossingen
  • 6824Likes
Heb je het modem al even van de stroom gehaald 30 seconde en daarna weer opgestart.
Pwangkwang
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan heb ik al meerder keren gedaan
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21809Posts
  • 989Oplossingen
  • 6824Likes
Oke dat is niet zo mooi en je hebt gecheckt op werkzaamheden,

Wat voor modem heb je als ik vragen mag.

Heb je ook de aansluitpunt waar je signaal binnen komt even de stekker er in en eruit gehaald.

Kan je er een foto van maken.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Hoi Pwangkwang, welkom hier!

Als er in jouw omgeving wordt gewerkt aan het netwerk, dan heb je daar als het goed is bericht over ontvangen. Ik zie op de storingsmelder in ieder geval niks staan. Mocht je probleem vandaag nog steeds spelen, dan is er iets anders aan de hand. Wil je in dat geval antwoord geven op de door Dave gestelde vragen? Dan gaan we aan de slag!
Pwangkwang
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is opgelost! Dank jullie wel voor de tips en hulp 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic