Vraag
Reacties
Aankondigingen
fokkotimmer
Level 1

Geen internet / tv 1191KB

Hoi Ziggo!

Sinds gisterenavond 18.00 uur is er geen verbinding met Ziggo. Zou om 00.46 uur opgelost zijn volgens de site mar nog steeds geen verbinding.

What's up?
0 Kudos
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Heb je al geprobeerd je Modem te resetten en of je media box.

Misschien is dat een optie, anders even contact opnemen met de klantenservice

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/
0 Kudos
fokkotimmer
Level 1
Topicstarter
Yep, al meerdere keren...
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Beste is dan even omdat je al je modem hebt herstart, en geen verbinding hebt, even met de klantenservice op deze pagina Klantenservice Ziggo

Daar kan je 4 opties kiezen, neem de eerste Internet.
Je kan ook bellen naar 0900 - 1884 en de helpdesk te bereiken van 08:00 - 22:00 uur

Deze pagina kan je ook via de webcare > Facebook, Twitter contact opnemen, diverse optie.

Laat maar even weten of het is gelukt, anders gaan we een moderator hier op af sturen die dit topic in de loop deze dagen vanzelf op pakt. Wegens drukte kan ik niet beloven hoe snel dit is, maar ze doen hun best.
0 Kudos
Anne H
Community Developer
Community Developer
Hallo fokkotimmer

Ik heb je postcode uit de titel ingevoerd en zie meteen dat het gaat om een grote storing die al een paar dagen speelt en nog niet is opgelost.

Naast de gebruikelijke technische storingscodes zie ik ook de volgende informatie: "kabelschade in verontreinigde grond, herstel neemt enkele dagen in beslag".

Er is dus een kabel van ons defect geraakt. Meestal komt dat door werkzaamheden van een 3e partij. Omdat er verontreinigde grond is vastgesteld mogen we niet meteen verder met de werkzaamheden helaas. Laat je ons hier weten wanneer alles weer werkt?
0 Kudos