Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
FandeGraaf wrote:
JaHoe Ik weet niet of je het ook al eens andersom hebt geprobeerd. Werkte bij mij wel op advies van helpdeskmedewerker van Ziggo. Router bij mij deed het ook niet tot ik alles had opgestart en als laatste en dus niet als eerste het modem opstartte en volledig opgang liet komen. Misschien nog een idee. Ik hoop dat het ook voor jou werkt.
Ik heb dit probleem ook gehad met de orbi RBK353.
De oplossnig was alles aansluiten op de ziggo modem(bridged) technicolor TC7210 / gele(internet)
poort 1. Anderekant van de kabel in de gele(internet) poort van je Orbi En dan de resetknop van de ziggo modem minimaal 10 seconden indrukken. De lampjes voor op gaan knipperen en de modem start op nieuw op.
Let wel de ziggo modem is door ziggo in bridge stand gezet dit kun je niet zelf doen hier voor bel je met ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.