1
Vraag
2
Reageer en help mee
Benjaminportier

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet op nieuw modem

Gisteren heb ik een nieuwe modem gekregen connect box omdat mijn oude dinsdag 5 januari er mee op

hield. Deze heb ik gisteren 9 januari geïnstalleerd en na wat kleine probleempjes deed en internet en WiFi het. Nu 10 januari vanaf smorgens opeens geen internet en WiFi meer. De lampjes op de modem branden opeens ook weer groen. Heb contact met de klantenservice opgenomen en zeggen dat mijn modem nog niet geactiveerd is. Heel raar want gisteren heb ik nog wel alles kunnen doen en deed alles naar behoren. De klantenservice zei dat ik de stekker eruit moest halen. (Vanmorgen ook al gedaan maarja) en dat ik 2 uur moest wachten. Dus nog steeds geen internet. Lampjes branden nog steeds!!!

 

7 Reacties 7
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Activatieproblemen spelen nog steeds.

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@Benjaminportier89 Welkom op de Community. Wat vreemd dat je nieuwe modem tijdelijk werkt en er dan ineens mee ophoudt. Wat Jan F. aankaart, is gelukkig in jouw geval niet toepassing. Er is géén sprake van een activatieprobleem. Administratief is er dus geen enkel obstakel wat de werking van het modem in de weg staat. 

 Als je de storingschecker hebt gecontroleerd, rest ons niets anders dan de aansluiting te checken. Misschien dat het signaal op randje balanceert van online/offline. Weet je of het signaal binnenkomt in de meterkast of elders in de woning? Om de Community met je mee te laten denken is het handig om een afbeelding van de aansluiting en kabels  te maken.  

Benjaminportier
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb mijn oude modem afgekoppeld en de nieuwe gewoon erop gezet gisteren toen deed die het. Vanaf vandaag weer geen internet dus de aansluiting is gewoon goed. Heb vanmorgen ook gebekt met klantenservice en zegt dat deze modem niet geactiveerd is. Hij staat nu nog steeds met alle lapjes groen. Deze moeten weg zijn wil de modem werken.

Iris96

Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Benjaminportier89 Wat zie je als je inlogt op het modem of een webpagina probeert te openen? Krijg je een activatiescherm te zien?

Benjaminportier
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja die krijg ik te zien ja via mijn iPad of telefoon

Ignited

Level 4
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Nou gelukkig maar dat het geen activatie probleem is volgens @Sander Ziggo want dan ben je de klos.

Overigens dikke kans dat het wel activatie probleem is.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hoe staat het er inmiddels voor, @Benjaminportier89 ? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic