Jaren lang trouwe klant maar wat een slechte service nu! 3,5e weken geleden verhuizing doorgegeven. Dit ruim om tijd i.v.m. mijn werk. Nieuwe modem en CI+ module opgestuurd gekregen op mijn nieuwe adres. Ik heb nu 3 dagen geen COAX signaal en zit ik een week zonder internet en televisie. Verschillende keren gebeld waarin wordt aangegeven dat de verhuizing niet goed is doorgevoerd.
1. Monteur werd langs gestuurd op mijn oude adres foutje????
2. Er wordt beloofd gisteren dat alles geregeld is - niet dus - en de monteur is ook in eens geannuleerd ook foutje??
3. Opnieuw gebeld gisteren waaruit blijkt dat het in het verhuis proces is en dat er problematiek is betreft wisselen van netwerk UPS naar Ziggo.
4. Afgewacht en weer gebeld en dan wordt gezegd dat er niks is verhuisd en dat we vandaag weer moeten afwachten.
5. Vanochtend weer gebeld nog steeds geen verbinding waarna de medewerker boos ophangt.
6. Als ik inlog op Mijn Ziggo lees ik mijn oude adres nog steeds, dit terwijl er verteld is dat de correspondentie goed is verwerkt.
7. Er wordt gezegd, we houden het in de gaten en bellen je terug. Dit al 2x gezegd en niet gebeurd.
Maar de nota ligt eind van de maand op de deurmat, betalen voor niks. Inmiddels aan het overwegen over te stappen.
Wanneer wordt dit opgelost? Als Pasen en Pinksteren op één dag valt zeker.