1
Vraag
2
Reageer en help mee
Feonx

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet na verhuizing

Jaren lang trouwe klant maar wat een slechte service nu! 3,5e weken geleden verhuizing doorgegeven. Dit ruim om tijd i.v.m. mijn werk. Nieuwe modem en CI+ module opgestuurd gekregen op mijn nieuwe adres. Ik heb nu 3 dagen geen COAX signaal en zit ik een week zonder internet en televisie. Verschillende keren gebeld waarin wordt aangegeven dat de verhuizing niet goed is doorgevoerd.

1. Monteur werd langs gestuurd op mijn oude adres foutje????

2. Er wordt beloofd gisteren dat alles geregeld is - niet dus - en de monteur is ook in eens geannuleerd ook foutje??

3. Opnieuw gebeld gisteren waaruit blijkt dat het in het verhuis proces is en dat er problematiek is betreft wisselen van netwerk UPS naar Ziggo.

4. Afgewacht en weer gebeld en dan wordt gezegd dat er niks is verhuisd en dat we vandaag weer moeten afwachten.

5. Vanochtend weer gebeld nog steeds geen verbinding waarna de medewerker boos ophangt.

6. Als ik inlog op Mijn Ziggo lees ik mijn oude adres nog steeds, dit terwijl er verteld is dat de correspondentie goed is verwerkt.

7. Er wordt gezegd, we houden het in de gaten en bellen je terug. Dit al 2x gezegd en niet gebeurd.

Maar de nota ligt eind van de maand op de deurmat, betalen voor niks. Inmiddels aan het overwegen over te stappen.

Wanneer wordt dit opgelost? Als Pasen en Pinksteren op één dag valt zeker.

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

een moderator kan voor je kijken voor een oplossing

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Feonx
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de reactie. Deze staan ingevuld. En nu?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
Feonx wrote:

Dank voor de reactie. Deze staan ingevuld. En nu?

wachten op een moderator (ziggo medewerker)

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Ik zal een Ziggo moderator een seintje geven, zij komen dan morgen langs in dit topic. Ze kunnen uitzoeken wat er misgaat en zo nodig ook actie ondernemen. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Feonx

Wat een verhaal en wat een deceptie als je iets als een verhuizing gewoon goed op tijd regelt.

Voordat we daar opnieuw te veel woorden aan vuil maken, zie ik dat je gisteren contact hebt gezocht met een collega en er diezelfde middag een nieuwe monteursafspraak gemaakt kon worden. Werkt alles naar wens op dit moment? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic