Qechi

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen internet na verhuizing

Goedemiddag, de 21ste zijn wij verhuisd en hebben ons Ziggo abbonement meegenomen. Verhuizing is ruim een maand van tevoren aangegeven en zou de 20ste actief zijn.

 

Op het nieuwe adres het modem aangesloten op de aansluiting. Het modem krijgt wel een verbinding binnen en de klantenservice ziet ook het modem online. Volgens hun zit alles goed. Echter is er geen internet. Modem is al gereset, zit direct op de aansluiting, geen apparatuur aangesloten en is getest met en zonder splitter. Gezien ik meerdere berichten heb gezien dat activeren even kan duren, staat het modem inmiddels al ruim een dag aan.

 

Wanneer ik verbinding maak met de wifi, wordt ik doorverbonden naar een pagina om het modem te activeren. Hierop krijg ik een foutmelding (zie screenshot).

 

De klantenservice heeft een monteur aangestuurd voor de 26ste, echter durf ik haast uit ervaring te zeggen (zelf monteur geweest); die gaat niet veel kunnen doen, tenzij zij zelf orders door het systeem kunnen duwen. Nou zijn inmiddels onze data bundels er volledig doorheen, en dan is de 26ste erg ver weg voor een (wat lijkt) administratief probleem.

 

Is er iemand die ons kan helpen, zodat we eerder dan de 26ste verbinding hebben?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Qechi

Wat vervelend dat je maar geen internetverbinding kunt krijgen op je nieuwe adres. Je modem en abonnement staan beide actief op je nieuwe adres. Ik heb hier nog wel een actie uitgevoerd op afstand om je internetverbinding aan de praat te krijgen, ik kan geen garanties geven dat het werkt en je hierdoor straks verbinding hebt maar met niets doen lossen we het sowieso niet op. 

 

Ook zag ik dat er 25 januari tussen 12.00 en 18.00 uur een gaatje was vrijgekomen, dus ik heb je afspraak aangepast. Mocht nou vandaag of morgen het modem toch online komen, dan wil ik je vragen de afspraak via Mijn Ziggo te wijzigen. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Heb je op hetzelfde adres ook een Vodafone abonnement? Een moderator kan dan eventueel een extra databundel activeren waardoor je je mobiel als AP kan gebruiken.

 

Qechi
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee, helaas. Anders had ik dat aan de klantenservice gevraagd 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Je zou in je mijn Ziggo onder monteursafspraken, elke morgen kunnen kijken of er een eerder tijdslot vrijkomt en dat vervolgens claimen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Qechi

Wat vervelend dat je maar geen internetverbinding kunt krijgen op je nieuwe adres. Je modem en abonnement staan beide actief op je nieuwe adres. Ik heb hier nog wel een actie uitgevoerd op afstand om je internetverbinding aan de praat te krijgen, ik kan geen garanties geven dat het werkt en je hierdoor straks verbinding hebt maar met niets doen lossen we het sowieso niet op. 

 

Ook zag ik dat er 25 januari tussen 12.00 en 18.00 uur een gaatje was vrijgekomen, dus ik heb je afspraak aangepast. Mocht nou vandaag of morgen het modem toch online komen, dan wil ik je vragen de afspraak via Mijn Ziggo te wijzigen. 

Qechi
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor het proberen, helaas heeft het (nog) niet gewerkt. Fijn dat er eerder een mogelijkheid is vrijgekomen, dat scheelt weer!  Mocht hij toch nog online komen, zal ik hem annuleren. Bedankt voor de hulp!

Uitgelicht topic