Goedemiddag, de 21ste zijn wij verhuisd en hebben ons Ziggo abbonement meegenomen. Verhuizing is ruim een maand van tevoren aangegeven en zou de 20ste actief zijn.
Op het nieuwe adres het modem aangesloten op de aansluiting. Het modem krijgt wel een verbinding binnen en de klantenservice ziet ook het modem online. Volgens hun zit alles goed. Echter is er geen internet. Modem is al gereset, zit direct op de aansluiting, geen apparatuur aangesloten en is getest met en zonder splitter. Gezien ik meerdere berichten heb gezien dat activeren even kan duren, staat het modem inmiddels al ruim een dag aan.
Wanneer ik verbinding maak met de wifi, wordt ik doorverbonden naar een pagina om het modem te activeren. Hierop krijg ik een foutmelding (zie screenshot).
De klantenservice heeft een monteur aangestuurd voor de 26ste, echter durf ik haast uit ervaring te zeggen (zelf monteur geweest); die gaat niet veel kunnen doen, tenzij zij zelf orders door het systeem kunnen duwen. Nou zijn inmiddels onze data bundels er volledig doorheen, en dan is de 26ste erg ver weg voor een (wat lijkt) administratief probleem.
Is er iemand die ons kan helpen, zodat we eerder dan de 26ste verbinding hebben?