Hallo,
recentelijk zijn wij van adres veranderd.
wij hebben de gehele ziggo setup mee
genomen zoals hij was aangesloten op het vorige adres.
Nu lukt het ons niet Om de router aan de praat te krijgen. Er brand een wit balkje en 2 groene lampjes (pijltjes en WiFi symbol)
aangezien wij thuis werken zoals velen anderen hopen wij dat dit snel opgelost is, ziggo kon echter geen monteur sturen tot de 30e.
we hebben de router al gereset, we hebben de aansluitkabel vanaf de meter kast naar de router vervangen inclusief splitter van ziggo. En we hadden een tweede router (alles orgineel vanaf ziggo) die we hebben geprobeerd te installeren maar helaas geen geluk.
hopelijk heeft iemand nog een suggestie.
alvast vriendelijk bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is de Connectbox vandaag pas aangesloten en aangezet op het nieuwe adres, dan heeft deze zich opnieuw moeten aanmelden binnen de Ziggo systemen, wat nog wel een poosje kan duren is telefonie, als dit niet wordt afgenomen is dat niet aan de orde.
Geniet van de verbinding, soms moeten we een beetje geduld hebben.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De witte balk zou betekenen dat er een verbinding is, wat is de door Ziggo bevestigde oplever datum van de verhuizing? Staat de Connectbox de Ziggo Modem/Router niet in de meterkast dus zo dicht mogelijk bij het AOP het aansluitpunt?
Kan er bedraad worden ingelogd in de Connectbox?
Is het wifi netwerk zichtbaar op apparatuur en kan er zo worden verbonden met het wifi netwerk?
Beste RoWi Bedankt voor de snelle reactie,
De Connect box staat in de meterkast naast het aansluitpunt.
De door ziggo bevestigde oplever datum is 18 december.
Het modem geeft op dit moment geen WiFi signaal af.
En ik ga absoluut proberen bedraad in te loggen op het modem, zodra dit gelukt is zal ik dit updaten.
Staan je postcode en huisnummer in je community-profiel ? Dit is alleen zichtbaar voor moderators. Men kan dan de juiste gegevens raadplegen.
KBX458 bedankt voor uw reactie,
mijn nieuwe postcode en huisnummer staan correct in mijn profiel
De router uit het start bericht is dus de Connectbox er is geen andere router aangesloten voor extra wifi dekking? Dat het de wifi ssid niet zichtbaar is, klinkt alsof de zmr nog niet volledig is opgestart.
Het bedraad inloggen op de router is gelukt.
Dat is een begin, wat zegt de Connect box status op hetvstart scherm?
Wifi, Internet en Telefonie als dit wordt afgenomen zou groen moeten zijn.
Het WiFi signaal werkt ondertussen ook. Na het bedraad inloggen van de connectbox (die uit het start bericht) lijkt het erop dat internet online is gekomen. Er brand nu een enkel wit balkje. Ook het WiFi signaal is aan en werkt.
Is de Connectbox vandaag pas aangesloten en aangezet op het nieuwe adres, dan heeft deze zich opnieuw moeten aanmelden binnen de Ziggo systemen, wat nog wel een poosje kan duren is telefonie, als dit niet wordt afgenomen is dat niet aan de orde.
Geniet van de verbinding, soms moeten we een beetje geduld hebben.
De Conectbox is gisteren al aangesloten. Maar gelukkig werkt alles nu. Bedankt voor uw help en een fijn weekend.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.