Floriena
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen internet na installatie

Vanaf 8 oktober geen internet. Heb met klantenservice gebeld en zegt heb even geduld er is internet. Vervolgens weer gebeld en monteur komt langs zaterdag. Echter denk ik niet dat monteur probleem kan verhelpen want ik ben ingelogd geweest op de ziggo box en dat die aangaf dat er een authenticatie probleem is met het ziggo netwerk. Blijkbaar moet dit probleem handmatig worden opgelost zie onderstaand bericht:

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Geen-internet-na-installatie/td-p/11143

het is wel echt lastig want ik werk vanuit huis dus het moet wel snel opgelost worden 

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49242Posts
  • 3019Oplossingen
  • 10991Likes

@Floriena Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers en het modem op de foto?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8901Posts
  • 733Oplossingen
  • 1998Likes

Goedemorgen @Floriena en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je al sinds 8 oktober 2021 geen internetverbinding meer hebt! Dat is in deze tijd verre van handig. Kun je jouw postcode en huisnummer in je Community profiel vermelden? Dan kijk ik gelijk wat ik voor je kan doen om je zo snel mogelijk aan een werkende verbinding te helpen.

Floriena
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Postcode en huisnummer zijn toegevoegd 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8901Posts
  • 733Oplossingen
  • 1998Likes

@Floriena Hartelijk dank voor het toevoegen van de adresgegevens aan jouw profiel. Het lijkt erop dat er op jouw adres helemaal geen signaal staat. Hierdoor zal het modem geen verbinding krijgen en je kabel tv geen beeld doorgeven. Dit probleem moet echt opgelost worden door een storingsmonteur. Ik zie dat hiervoor al een storingsmonteur staat ingepland op 16 oktober 2021 tussen 12 en 18 uur. Het lijkt mij verstandig deze afspraak af te wachten. Ter overbrugging kan ik gratis 50 GB wifi back-up voor je regelen op het  moment dat je Vodafone mobiel abonnement hebt. Laat het maar weten als ik dit voor je in orde moet maken. Zodra de diensten het doen, regel ik ook graag een vergoeding voor je voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. 

Floriena
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik wil daar graag gebruik van maken

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8901Posts
  • 733Oplossingen
  • 1998Likes

@Floriena Ik regel dit dan graag voor je. Zou je jouw Vodafone mobiel nummer aan mij door willen geven door middel van een privebericht? Je stuurt mij een privebericht door bovenin op "Bericht" te klikken. Kies dan voor "Opstellen" (oranje witte symbool met kladblok en pen) en vul bij "Verzenden naar" mijn naam in. Stel daarna het bericht op met daarine het mobiele Vodafone nummer. Dan zorg ik voor de 50 Gb Wifi back-up.

Uitgelicht topic