Ferhat
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geen internet na installatie

Ik heb gisteren mijn thuisinstallatie pakket ontvangen met de ConnectBox & MediaboxNext, na meerdere keren de modem te activeren telkens geen internetverbinding. De modem zelf geeft aan dat alles goed is met de lichtjes etc, die heb ik nagelopen middels de legenda in het bijbehorende boekje, ook na aan/uit zetten van de modem.

Gisteren en vandaag al gebeld met Ziggo klantenservice en het enige wat ik te horen krijg is dat ik nog langer moet wachten, later werd mij nog verteld dat er een case van gemaakt is en naar gekeken moet worden.

Ik wil graag weten waarom dit zo lang moet duren, op mijn vorige adres had ik KPN glasvezel liggen en was het een kwestie van aansluiten en gaan, het feit dat ik inmiddels al >24uur aan het wachten ben na installatie is redelijk schandalig en is in mijn optiek toch echt een zeer slechte start/ervaring...

Graag hoor ik wat eventueel het probleem is, en waarom dit uberhaupt zo lang moet duren.

Groet,

Ferhat

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ferhat
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Na nogmaals bellen met de klantenservice zei de persoon aan de lijn dat hij de activatie kon uitvoeren, inmiddels werkt alles na dit gesprek. Alsnog bedankt voor de reactie.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47872Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10566Likes

Het kan aan de eerste aansluiting liggen, mocht die niet meer hedendaags zijn, komt een Ziggo monteur dit gratis voor je in orde maken.

Gezien het feit dat de helpdesk genoemd heeft dat er een case van is gemaakt waar naar gekeken moet worden, kan het ook zijn dat er iets met de activatie aan de hand is.

Heb je wel TV via de next?

Dan is de verbinding in ieder geval in orde.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Ferhat
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Na nogmaals bellen met de klantenservice zei de persoon aan de lijn dat hij de activatie kon uitvoeren, inmiddels werkt alles na dit gesprek. Alsnog bedankt voor de reactie.

Bekijk in context

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47872Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10566Likes

Ah, dan heb je bij je volgende telefoontje iemand getroffen die dit zelf op kon / mocht lossen.

Veel internetsucces gewenst.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5282Posts
  • 1212Oplossingen
  • 1617Likes

Hi @Ferhat
Een warm welkom op de Ziggo Commuity!

De aanhouder wint altijd! Ik ben blij om te lezen dat je nogmaals een belletje eraan hebt gewaagd en mijn collega het probleem voor je kon oplossen. Heel veel plezier gewenst met onze diensten en mocht je onze hulp in de toekomst nodig hebben, dan weet je ons hier te vinden! 🙂

Uitgelicht topic