Een week geleden overgestapt van de oude cisco naar een mediabox XL. De monteur kreeg geen internet verbinding, blijkbaar staat alles goed ingesteld en moet het nu achter de schermen goed KOMEN?! we wachten inmiddels al een week ,we bellen iedere dag Maar we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Afwachten is wat we alsmaar te horen krijgen. Lekker dus, als je vanuit huis moet werken en geen internet hebt. We balen hier ontzettend van, krijgen geen updates en moeten maar bellen om te vragen hoe dit zit!?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @JANNEKE O , welkom hier op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat jullie geduld nu toch echt ten einde is gekomen. Na zoveel dagen wachten op internet, begrijpen we dit maar al te goed. Ik help je dan ook dolgraag verder.
Zoals @Jan F. al aangeeft, gaat er iets aan de achterkant verkeerd. Hierdoor loopt de activatie van het modem niet door. De monteur heeft fysiek op de juiste manier het modem aangesloten bij jou in huis. Alleen achter de schermen met de activatie van het nieuwe modem in ons netwerk gaat er iets niet goed. De order om jouw modem te activeren is vast gelopen. Hierdoor komt het modem niet actief in ons netwerk te staan en krijgt deze geen signaal doorgegeven.
Inmiddels is deze situatie voor je geëscaleerd en wordt dit handmatig voor je opgelost. Als je nu nog geen internet hebt, dan kun je dit binnen 24 uur verwachten. Laat je ons weten of het werkt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic, zij kunnen dieper in het systeem kijken en de nodige actie ondernemen.
Nu indien mogelijk eerder, ik heb je probleem bij hen neergelegd.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Bedankt Bert, postcode en huisnummer staan goed genoteerd.
Welk modem heeft u en welke lampjes branden daarop?
Ziggo conectbox wit,
Uw aansluiting is nog niet juist geactiveerd in het Ziggo systeem. Ga naar de contactpagina en wacht daar op de chat. Vraag dan de activatie te controleren en te versnellen.
Hoi @JANNEKE O , welkom hier op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat jullie geduld nu toch echt ten einde is gekomen. Na zoveel dagen wachten op internet, begrijpen we dit maar al te goed. Ik help je dan ook dolgraag verder.
Zoals @Jan F. al aangeeft, gaat er iets aan de achterkant verkeerd. Hierdoor loopt de activatie van het modem niet door. De monteur heeft fysiek op de juiste manier het modem aangesloten bij jou in huis. Alleen achter de schermen met de activatie van het nieuwe modem in ons netwerk gaat er iets niet goed. De order om jouw modem te activeren is vast gelopen. Hierdoor komt het modem niet actief in ons netwerk te staan en krijgt deze geen signaal doorgegeven.
Inmiddels is deze situatie voor je geëscaleerd en wordt dit handmatig voor je opgelost. Als je nu nog geen internet hebt, dan kun je dit binnen 24 uur verwachten. Laat je ons weten of het werkt?
beste Marije,
Dit is inderdaad wat we steeds maar te horen krijgen als we bellen. Het gaat achter de schermen mis... geduld... we bellen jullie terug. Steeds een andere medewerker, steeds opnieuw ons verhaal doen....Niks van dit wordt nagekomen, inmiddels nog steeds geen internet. We bellen iedere dag (al 8 dagen lang inmiddels) Mijn dochter moet thuis online les gaan volgen, mijn man moet thuis op de pc gaan werken ivm alle toestanden die er nu spelen. Ziggo waar zijn jullie, als we jullie het hardst nodig hebben !! 😞
gaan werken ivm alle toestanden die er nu spelen. Het is echt niet meer leuk
We vragen heel erg veel van je geduld, @JANNEKE O . Het probleem had ook allang opgelost moeten worden, maar kennelijk zit er iets hardnekkig verkeerd in het achterliggende systeem.
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de afdeling die dit voor je moet oplossen met de vraag naar een update. Zodra ik van hun een terugkoppeling heb, laat ik het jou direct weten.
Super, super sorry voor het ongemak!
Als het goed is worden we nu weer helemaal geregistreerd als zijnde nieuwe klant. Dit moet het proces versnellen, en hopelijk gauw internet hebben !!! ?
Ik heb nu net een terugkoppeling gekregen van mijn collega's, @JANNEKE O . Ze geven aan dat ze nu alles hebben verwerkt.
Je moet nu dan ook verbinding krijgen! Het kan zijn dat je het modem even opnieuw moet opstarten door deze uit en aan te zetten.
Ik ben dan ook heel benieuwd of het nu allemaal werkt 🙂
Nog steeds niks... weer een dag voorbij.... de moed zakt ons in de schoenen:(
Help alsjeblieft, niemand komt met een oplossing of weet wat er gedaan moet worden. In deze tijd dat we aan huis zitten gekluisterd is internet echt essentieel! Waarom wordt dit tich niet opgelost Ziggo...
Heb je het modem opnieuw opgestart door hem 30 seconden van de stroom te halen?
Als ik nu naar het modem kijk @JANNEKE O dan staat deze keurig netjes online, met een sterk signaal en zie ik dat je ook met apparaten verbonden bent aan de wifi. Mag ik aannemen dat het nu allemaal op de rit is? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.