Wij hebben sinds afgelopen zaterdag 1 Mei geen internet meer.
Mijn vriendin, is op 29 April door Ziggo gebeld met een aanbieding, en is hierop ingegaan, omdat ze veel te beleefd is om op te hangen 🙂 Of ze van Max naar Giga wilde.
"Ik moet het met mijn vriend bespreken" is geinterpreteerd als een ja. Na het inspreken van haar naam had ze een "ohno what did I do" moment. (Ik was hier zelf niet bij, dit is hoe zij dat ervaren heeft)
Aangezien het binnen twee weken te annuleren was, geen probleem dacht ik.
Gebeld om te annuleren, het pakketje was al onderweg, en ik moest het aan de deur weigeren.
Helaas zijn de 2 Ziggopakketjes bij ons voor de deur gelaten door Post.nl.
Het internet werkte al meteen niet meer, dus Ziggo (annuleernummer) gebeld, de situatie uitgelegd. De uiterst behulpzame dame van Ziggo heeft mij uitgelegd dat het nieuwe modem al aangemeld was en de oude afgemeld, en heeft de situatie gecorrigeerd. Het oude modem zou weer online komen.
Normaal zou ik wat geduldiger zijn, maar met thuiswerken momenteel...
Goed, lang verhaal, mijn vraag is weet iemand hoe lang het duurt voordat het oude modem weer terug online is na een annulering?