Vraag
Reacties
Oplossing
Helmes12
Level 1

Geen internet en televisie meer

Ik heb Sinds vanmiddag geen internet en geen tv meer!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Een warm welkom op de Ziggo Community @Helmes12

Knap balen dat ineens uit het niets alle diensten bij je thuis plat liggen. Dat is toch altijd wel even flink schrikken. Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's. Tijdens dit gesprek is een afspraak met de monteur ingepland. Je ziet de monteur op 2 december verschijnen! De monteur zal er voor zorgen dat je na zijn bezoek weer ongestoord kunt internetten en televisie kunt kijken. 

Bekijk in context

0 Kudos
13 Reacties 13
Steefb
Level 20

Is er een storing?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/

Zitten je kabels nog goed vast?

Werkt het bij de buren wel?

 

Bel onze servicelijn

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur

4p_phone%20copy.gif 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo
4p_phone%20copy.gif 0900-1884 normaal tarief

 

0 Kudos
Helmes12
Level 1
Topicstarter

Duh… niks verandert… zo ineens…. wifi lampje brand groen, onderste balkje knippert groen….

0 Kudos
Helmes12
Level 1
Topicstarter

Mijn modem krijgt geen verbinding, wifi brandt groen maar balkje knippert groen, en heb ook geen tv

Word er wel signaal verstuurd naar mijn huis?. 

0 Kudos
ThijsO.
Level 1

@Helmes12 

“Duh...” zeggen als iemand je probeert de helpen vind ik niet de meest nette manier als je zoekt naar een oplossing.

Er zijn hier genoeg trouwe leden / Ziggo Moderators die je z.s.m. willen helpen met je probleem, maar zij zijn er wel bij gebaat als je zo veel mogelijk informatie geeft.

 

0 Kudos
Helmes12
Level 1
Topicstarter

alles zit goed… had ook 2 dagen gewoon signaal en uit het niets heb ik niks meer..

 

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Is er misschien een storing ?

U kunt ook het modem eens opnieuw opstarten.

0 Kudos
Helmes12
Level 1
Topicstarter

Geprobeerd… alles los gehad en opnieuw aangesloten,… geprobeerd rechtstreeks in meterkast… maar totaal niks… lijkt we of ziggo ineens het signaal eraf hebben gehaald...terwijl ze zeggen dat het wel geschakeld is.

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Al gekeken of er een storing is via de link die @Steefb  geeft?

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

@Helmes12  kan je de gegevens even uit je bericht halen, dit kan je bij Profielinstelling zetten, die zien alleen dan de moderators en jezelf. Andere hebben niks te doen met je postcode en huisnummer, puur uit de privacy.

 

Ziggo zal nooit een signaal van de aansluiting halen, misschien even de stekkers goed controleren, of deze ook goed in de AOP zitten.

Wat voor modem heb je als ik vragen mag?

0 Kudos
Helmes12
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor de tip...

KBX458
Oud Community-lid

Er is twee keer een topic geopend. Zie hier. Dit werk verwarrend. Heb gevraagd om samenvoeging.

Dave
Level 20
T.E.A.M.
KBX458 wrote:

Er is twee keer een topic geopend. Zie hier. Dit werk verwarrend. Heb gevraagd om samenvoeging.

Goed bezig 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Een warm welkom op de Ziggo Community @Helmes12

Knap balen dat ineens uit het niets alle diensten bij je thuis plat liggen. Dat is toch altijd wel even flink schrikken. Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's. Tijdens dit gesprek is een afspraak met de monteur ingepland. Je ziet de monteur op 2 december verschijnen! De monteur zal er voor zorgen dat je na zijn bezoek weer ongestoord kunt internetten en televisie kunt kijken. 

0 Kudos