1
Vraag
2
Reacties
Helmes12

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen internet en televisie meer

Ik heb Sinds vanmiddag geen internet en geen tv meer!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een warm welkom op de Ziggo Community @Helmes12

Knap balen dat ineens uit het niets alle diensten bij je thuis plat liggen. Dat is toch altijd wel even flink schrikken. Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's. Tijdens dit gesprek is een afspraak met de monteur ingepland. Je ziet de monteur op 2 december verschijnen! De monteur zal er voor zorgen dat je na zijn bezoek weer ongestoord kunt internetten en televisie kunt kijken. 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Is er een storing?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/

Zitten je kabels nog goed vast?

Werkt het bij de buren wel?

 

Bel onze servicelijn

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur

4p_phone%20copy.gif 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo
4p_phone%20copy.gif 0900-1884 normaal tarief

 

Helmes12
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Duh… niks verandert… zo ineens…. wifi lampje brand groen, onderste balkje knippert groen….

Helmes12
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn modem krijgt geen verbinding, wifi brandt groen maar balkje knippert groen, en heb ook geen tv

Word er wel signaal verstuurd naar mijn huis?. 

ThijsO.

Level 1
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 21Likes

@Helmes12 

“Duh...” zeggen als iemand je probeert de helpen vind ik niet de meest nette manier als je zoekt naar een oplossing.

Er zijn hier genoeg trouwe leden / Ziggo Moderators die je z.s.m. willen helpen met je probleem, maar zij zijn er wel bij gebaat als je zo veel mogelijk informatie geeft.

 

Helmes12
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

alles zit goed… had ook 2 dagen gewoon signaal en uit het niets heb ik niks meer..

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Is er misschien een storing ?

U kunt ook het modem eens opnieuw opstarten.

Helmes12
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geprobeerd… alles los gehad en opnieuw aangesloten,… geprobeerd rechtstreeks in meterkast… maar totaal niks… lijkt we of ziggo ineens het signaal eraf hebben gehaald...terwijl ze zeggen dat het wel geschakeld is.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Al gekeken of er een storing is via de link die @Steefb  geeft?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Helmes12  kan je de gegevens even uit je bericht halen, dit kan je bij Profielinstelling zetten, die zien alleen dan de moderators en jezelf. Andere hebben niks te doen met je postcode en huisnummer, puur uit de privacy.

 

Ziggo zal nooit een signaal van de aansluiting halen, misschien even de stekkers goed controleren, of deze ook goed in de AOP zitten.

Wat voor modem heb je als ik vragen mag?

Helmes12
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de tip...

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Er is twee keer een topic geopend. Zie hier. Dit werk verwarrend. Heb gevraagd om samenvoeging.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
KBX458 wrote:

Er is twee keer een topic geopend. Zie hier. Dit werk verwarrend. Heb gevraagd om samenvoeging.

Goed bezig 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een warm welkom op de Ziggo Community @Helmes12

Knap balen dat ineens uit het niets alle diensten bij je thuis plat liggen. Dat is toch altijd wel even flink schrikken. Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's. Tijdens dit gesprek is een afspraak met de monteur ingepland. Je ziet de monteur op 2 december verschijnen! De monteur zal er voor zorgen dat je na zijn bezoek weer ongestoord kunt internetten en televisie kunt kijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic