Ik heb Sinds vanmiddag geen internet en geen tv meer!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een warm welkom op de Ziggo Community @Helmes12.
Knap balen dat ineens uit het niets alle diensten bij je thuis plat liggen. Dat is toch altijd wel even flink schrikken. Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's. Tijdens dit gesprek is een afspraak met de monteur ingepland. Je ziet de monteur op 2 december verschijnen! De monteur zal er voor zorgen dat je na zijn bezoek weer ongestoord kunt internetten en televisie kunt kijken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is er een storing?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/
Zitten je kabels nog goed vast?
Werkt het bij de buren wel?
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur
Duh… niks verandert… zo ineens…. wifi lampje brand groen, onderste balkje knippert groen….
Mijn modem krijgt geen verbinding, wifi brandt groen maar balkje knippert groen, en heb ook geen tv
Word er wel signaal verstuurd naar mijn huis?.
“Duh...” zeggen als iemand je probeert de helpen vind ik niet de meest nette manier als je zoekt naar een oplossing.
Er zijn hier genoeg trouwe leden / Ziggo Moderators die je z.s.m. willen helpen met je probleem, maar zij zijn er wel bij gebaat als je zo veel mogelijk informatie geeft.
alles zit goed… had ook 2 dagen gewoon signaal en uit het niets heb ik niks meer..
Is er misschien een storing ?
U kunt ook het modem eens opnieuw opstarten.
Geprobeerd… alles los gehad en opnieuw aangesloten,… geprobeerd rechtstreeks in meterkast… maar totaal niks… lijkt we of ziggo ineens het signaal eraf hebben gehaald...terwijl ze zeggen dat het wel geschakeld is.
Al gekeken of er een storing is via de link die @Steefb geeft?
@Helmes12 kan je de gegevens even uit je bericht halen, dit kan je bij Profielinstelling zetten, die zien alleen dan de moderators en jezelf. Andere hebben niks te doen met je postcode en huisnummer, puur uit de privacy.
Ziggo zal nooit een signaal van de aansluiting halen, misschien even de stekkers goed controleren, of deze ook goed in de AOP zitten.
Wat voor modem heb je als ik vragen mag?
Bedankt voor de tip...
Er is twee keer een topic geopend. Zie hier. Dit werk verwarrend. Heb gevraagd om samenvoeging.
KBX458 wrote:
Er is twee keer een topic geopend. Zie hier. Dit werk verwarrend. Heb gevraagd om samenvoeging.
Goed bezig
Een warm welkom op de Ziggo Community @Helmes12.
Knap balen dat ineens uit het niets alle diensten bij je thuis plat liggen. Dat is toch altijd wel even flink schrikken. Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's. Tijdens dit gesprek is een afspraak met de monteur ingepland. Je ziet de monteur op 2 december verschijnen! De monteur zal er voor zorgen dat je na zijn bezoek weer ongestoord kunt internetten en televisie kunt kijken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.