Sinds gister sinds 15:00 al geen internet en tv. De tv is direct aangesloten op het punt bij binnenkomst en maakt gebruik van het digitale signaal dus niet via een modem of router. Ook kan de modem geen verbinding met het internet maken.
Vervolgens een zelfscan uitgevoerd daarbij kon er gister geen verdinging met de modem gemaakt worden en vandaag lukt de stop de check op verbinding naar huis.
Ik probeer een bel me nu afspraak te maken maar gister 2 geprobeerd en nul! keer teruggebeld. Vandaag lukt bel me nu al niet eens.
Wat kan ik nog meer doen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Inmiddels contact gehad met de klantenservice m.b.v. van een tel. nr. dat ik had gevonden. Er komt woensdag een monteur langs.
Goedemiddag @Jaap987,
Allereerst welkom op de Ziggo community!
Ik was even benieuwd hoe het op dit moment gaat met je Ziggo diensten. Ik zie dat de monteur is geweest en naar eigen zeggen het probleem heeft gevonden en opgelost. Maar wil even checken of bij jou nu ook alles naar wens is opgelost.
Het is uiteindelijk opgelost nadat ze een tweede keer zijn langsgekomen. Er bleek een kabel verwisseld te zijn met de buren. Het vervelende is dat het zo lang moet duren. We hebben bijna een week zonder TV en internet gezeten en niet door onze schuld. Er is ook geen excuses aangeboden.
Bijna een week, dat is geen pretje @Jaap987 dank voor je update en fijn dat het uiteindelijk dan wel opgelost is! Dat er geen excuses aangeboden zijn, dat is belangrijke feedback en nemen we mee dat de monteurs hier ook om mogen denken.
Dan vanaf deze plek: onze excuses voor deze tijd zonder diensten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.