agnieszkak007

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet 1 maand na verhuizing

Goedendag,

 


Eind januari heb ik doorgegeven dat wij in februari zouden verhuizen naar het nieuwe adres. Vervolgens netjes e-mail gekregen dat de internet zou op 9 februari gewoon zijn aangesloten, wij hebben ook een nieuwe modem gekregen en de oude teruggestuurd.

De internet van de oude provider was er nog, dus probeerden wij pas gisteren (4 maart) de nieuwe Ziggo internet aan te sluiten.

Helaas hebben wij geen juiste aansluiting gevonden, dus heb ik via Ziggo chat een monteur geprobeerd te regelen. De medewerker liet mij weten dat dat niet mogelijk is omdat de verhuizing nog niet is verwerkt in het systeem en heeft mijn een andere telefoonnummer gegeven.

Ik probeerde te bellen, maar het duurt lang en ik zit nu in Turkije dus de kosten zijn heel hoog. Mijn moeder zit nu in Nederland zonder internet en spreekt helaas geen taal.

Wat kunnen wij doen zodat de verhuizing en de monteur zo snel mogelijk geregeld worden?

6 Reacties 6
puppie

Level 17
  • 2636Posts
  • 66Oplossingen
  • 1062Likes

welke oude provider?

Geen coax in huis en toch een pakket van ziggo gekregen, is er dan wel een controle geweest of aansluiten wel mogelijk was.

Nu wachten tot hier een medewerker van ziggo langs komt om het verder voor jullie te regelen.

zet dan wel het huisnummer en postcode waar de aansluiting moet komen in jouw profiel.

Ik lees namelijk dat jij niet in nederland bent en moeder de nederlandse taal niet machtig is.

Dus een juiste vermelding van die gegevens is dan wel van belang.

 

De medewerker van ziggo komen meestal na het weekend in deze topics kijken dus geduld.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@agnieszkak007 Maak via deze weg een afspraak voor een installatie monteur:

 

Monteursafspraak (ziggo.nl)

 

Ben je nieuw bij Ziggo? Of ben je al klant en ben je verhuisd? Onze installatiemonteur komt alles graag bij je installeren. Een bezoek van de installatiemonteur is gratis tot 8 weken na ontvangst van je pakket of verhuizing.

agnieszkak007
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat werkt niet, ik krijg onderstaande melding:

Het is niet mogelijk om een monteursafspraak te maken

caesar

Level 17
  • 4140Posts
  • 70Oplossingen
  • 1327Likes

@agnieszkak007 

Google even op "ziggo contactformulier" , het staat onderaan de pagina. Vul het contactformulier in met zoveel mogelijk gegeven.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @agnieszkak007 , welkom op onze Community. Fijn dat je hier een topic hebt aangemaakt en wij je hiermee mogen helpen.
 

Begrijp ik goed uit je verhaal dat jij je huidige abonnement hebt opgezegd en op je nieuwe adres een nieuw abonnement hebt aangevraagd? Want anders had je namelijk gewoon je huidige modem mee kunnen nemen.
 

Op de postcode + huisnummer in je profiel kan ik geen bestelling vinden. Wil je tussen haakjes achter je huisnummer in je profiel je het bestelnummer noteren? Dan kijk ik graag even met je mee. 
 

Uitgelicht topic