Beste mensen,
Ook ik kan geen e-mail meer ontvangen sinds1april 2022.
verzenden gaat wel, maar ontvangen niet. Ingelogd bij Ziggo-Mail kan ik wel mijn inkomendemail bekijken, maar op de tablet, iPhone en Outlook lukt dat niet.
Ik ben niet de enige zo te zien in deze community.
Waar is het fout gegaan en wie weet een oplossing?
Help!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kijk eens de instellingen eens na, als je de oude instellingen nog gebruikt, werken die niet meer.
@Yves1 "Ziggo heeft zonder enige vorm van communicatie het popadres gewijzigd van pop3.upcmail.nl in pop.ziggo.nl"
Dat is grofweg 5 jaar of langer geleden al gewijzigd en gecommuniceerd via nieuwsbrieven.
Ook de oude servers uit oud-Ziggo gebied zijn al gestopt of worden gestopt, ook dat is jaren geleden gecommuniceerd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe bekijk je de mail?
Via POP of IMAP?
Welke foutmelding krijg je te zien?
Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij gaat het om mijn upcmail.nl emailadres via POP. Heeft altijd gewerkt, sinds gisteren niet meer. Niet op macbook, niet op iPhone.
Kijk eens de instellingen eens na, als je de oude instellingen nog gebruikt, werken die niet meer.
Mocht je ergens IMAP gebruiken kijk dan deze instellingen na:
Ik heb begrepen dat het inmiddels is opgelost.🙂
ja ik had het ook. Ziggo heeft zonder enige vorm van communicatie het popadres gewijzigd van pop3.upcmail.nl in pop.ziggo.nl
Je moet het dus wijzigen.!!!
berichten kwamen je nog wel via webmail binnen omdat ziggo dat autom had aangepast, maar op elke eigen apparaat iphone, tablet etc moet je het dus aanpassen. Met dank aan Ziggo. 😖
@Yves1 "Ziggo heeft zonder enige vorm van communicatie het popadres gewijzigd van pop3.upcmail.nl in pop.ziggo.nl"
Dat is grofweg 5 jaar of langer geleden al gewijzigd en gecommuniceerd via nieuwsbrieven.
Ook de oude servers uit oud-Ziggo gebied zijn al gestopt of worden gestopt, ook dat is jaren geleden gecommuniceerd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.