Special-K

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen emails ontvangen en versturen mogelijk

Mijn internet was abusievelijk verwijderd door Ziggo, dus ook mijn emailadres.

Inmiddels hersteld, echter is het nu alleen mogelijk om emails te ontvangen en te zenden op mijn hoofd email adres en niet vanaf mijn alias email adres en dat is de email die ik in principe gebruik en bekend is.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen.

 

Hoor het graag.

Dank alvast

9 Reacties 9
S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Heb je de alias wel aangemaakt in mijn Ziggo?

Special-K
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn chello email adres was er al voor zover ik weet al voordat UPC het overnam en daarna werd het ziggo.

Dank voor je reactie.

 

S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Dat vertelde je  niet dat het een Chello adres was.

Dan gaat de alias (zelf) aanmaken ook niet werken.

Dat zal Ziggo voor je moeten doen.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Zet dat Chello emailadres achter je huisnummer in je profiel, dan kan een Ziggo moderator kijken wat er gedaan kan worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Special-K goed dat je hier even komt buurten, we helpen je graag. Het verdwijnen van een e-mailadres is natuurlijk nooit leuk.

Als je, zoals al opgemerkt, je gegevens in je profiel wil aanvullen, plus tussen haakjes achter je huisnummer kan noteren om welk e-mailadres het ging, dan kan ik één en ander voor je in gang zetten.

Alvast dank! 

Special-K
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Jacob,

 

Ik kwam helaas niet verder via de klantenservice en via chat, dus vandaar dat ik inderdaad hier nog een poging doe.  Ik heb de gegevens aangevuld en ik hoop van harte dat jullie mij kunnen helpen om mijn alias weer voor 100% aan de praat te krijgen.

Bij voorbaatdank en groet,

 

Gidget

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Ook bedankt voor het aanvullen van je gegevens @Special-K. Ik zie ook terug dat je hier eerder contact over hebt gehad en er is e.e.a. gedaan om het mailen weer mogelijk te maken. 

Wil je de geschiedenis en cookies van je browser eens verwijderen? En dan echt de geschiedenis van een paar weken en niet alleen het afgelopen uur. Als het goed is, merk je dat mailen en gemaild worden dan gaat. 

We horen graag 🙂

Special-K
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Erik, ik heb alle geschiedenis verwijderd en ik ontvang en verstuur nu wel via chello, zo dat is super!

Ik krijg alleen nog steeds een pop up waarin het wachtwoord gevraagd wordt, dus ik moet echt elke keer het wachtwoord invullen alvorens ik mijn ontvangen berichten kan zien en wil weg sturen. Voorheen hoefde ik dat niet te doen. Mijn outlook opende automatisch als ik inlogde op mijn laptop en dan zag ik direct al mijn ontvangen mails en kon ik gewoon versturen. Als jij daar nog een oplossing voor weet dan ben ik helemaal blij.

 

Dank alvast.

Gr,

Special-K

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Ah dat gaat al de goede kant op @Special-K! Dus dat is fijn! 

Je krijgt een wachtwoord melding bij Outlook? Vaak is het zo dat als je hem daar invult, die dan gewoo weer wegblijft. Als dat niet het geval is, zou ik de mail even opnieuw instellen: E-mail instellen | Klantenservice | Ziggo

Uitgelicht topic