Vraag
Reacties
Tonroeffen
Level 1

Geen email meer via outlook 2019 wel via webmail

Goedenmiddag,

 

Sinds enkele weken ontvang ik geen emails meer via outlook 2019.

Hij zegt dat mijn wachtwoord niet klopt, terwijk ik via webmail wel kan inloggen.

Nu zegt de man van de pc winkel dat ik moest vragen aan Ziggo dat mijn @Home mail niet aanpasbaar is via mijn Ziggo. Maar ja die beste man snapt er helemaal niets van via de chat

Heeft er iemand een antwoord? Bijvoorbaat dank.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
9 Reacties 9
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat gebruik je in Outlook 2019? POP of IMAP?

Indien POP. Welke instellingen gebruik je voor de inkomende mail?

Indien IMAP. Welke instellingen gebruik je voor de inkomende mail?

bburgg
Level 14

Controleer via onderstaande link je instellingen:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/outlook-2019-(office-365)/

0 Kudos
Tonroeffen
Level 1
Topicstarter

Hoi Bert,

imap inkomende Imap.ziggo.nl Poort 993

uitgaande SMTP.ziggo 

 

 

 

 

0 Kudos
Tonroeffen
Level 1
Topicstarter

Goedenmiddag,

Zover kom ik nog niet eens. de PC winkel wilde alles opnieuw instaleren, maar zelfs dat lukt niet omdat mijn wachtwoord niets eens erkt.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

OK, duidelijk, als je verder geen extra mappen hebt aangemaakt in Outlook voor dit account, dan kun je het account verwijderen en opnieuw aanmaken, voor IMAP hoef je alleen het emailadres in te vullen en hetzelfde wachtwoord als je voor de webmail gebruikt voor dat emailadres.

 

Maak eerst altijd backups van je mail, want het kan altijd een keer ergens fout gaan met mail.

0 Kudos
Tonroeffen
Level 1
Topicstarter

Hoi Bert, dat dacht de pc winkel ook te doen, maar bij het opstarten gaat het al mis. Ze wilden outlook opnieuw instaleren, maar komen niet verder dan mijn emailadres in te voeren en dan krijg je het mapje met de imap accountinstellingen Daarna vraagt hij mijn wachtwoord. En dan kom ik niet verder.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

 

***

 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Nog één mogelijkheid, wijzig je wachtwoord van dat mailadres eens, in je Mijn Ziggo onder Producten naar beneden scrollen.

0 Kudos
Tonroeffen
Level 1
Topicstarter

Hoi Bert,

 

Zojuist gedaan, maar helaas niets.

 

0 Kudos