Goedenmiddag,
Sinds enkele weken ontvang ik geen emails meer via outlook 2019.
Hij zegt dat mijn wachtwoord niet klopt, terwijk ik via webmail wel kan inloggen.
Nu zegt de man van de pc winkel dat ik moest vragen aan Ziggo dat mijn @Home mail niet aanpasbaar is via mijn Ziggo. Maar ja die beste man snapt er helemaal niets van via de chat
Heeft er iemand een antwoord? Bijvoorbaat dank.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat gebruik je in Outlook 2019? POP of IMAP?
Indien POP. Welke instellingen gebruik je voor de inkomende mail?
Indien IMAP. Welke instellingen gebruik je voor de inkomende mail?
Controleer via onderstaande link je instellingen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/outlook-2019-(office-365)/
Hoi Bert,
imap inkomende Imap.ziggo.nl Poort 993
uitgaande SMTP.ziggo
Goedenmiddag,
Zover kom ik nog niet eens. de PC winkel wilde alles opnieuw instaleren, maar zelfs dat lukt niet omdat mijn wachtwoord niets eens erkt.
OK, duidelijk, als je verder geen extra mappen hebt aangemaakt in Outlook voor dit account, dan kun je het account verwijderen en opnieuw aanmaken, voor IMAP hoef je alleen het emailadres in te vullen en hetzelfde wachtwoord als je voor de webmail gebruikt voor dat emailadres.
Maak eerst altijd backups van je mail, want het kan altijd een keer ergens fout gaan met mail.
Hoi Bert, dat dacht de pc winkel ook te doen, maar bij het opstarten gaat het al mis. Ze wilden outlook opnieuw instaleren, maar komen niet verder dan mijn emailadres in te voeren en dan krijg je het mapje met de imap accountinstellingen Daarna vraagt hij mijn wachtwoord. En dan kom ik niet verder.
Nog één mogelijkheid, wijzig je wachtwoord van dat mailadres eens, in je Mijn Ziggo onder Producten naar beneden scrollen.
Hoi Bert,
Zojuist gedaan, maar helaas niets.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.