Hallo
sinds kort kan ik via mijn werkmail geen mail naar mijn eigen mailadres van @Home doorsturen ..
It afdeling van mijn werk heeft alles gecontroleerd daar zijn geen problemen of blokkeringen .
de mail gaat wel weg maar er komt ook geen melding terug dat de verzonden mail niet aankomt of dat er een probleem is
weet iemand een oplossing ?
groet Freddy
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt contact opnemen met abuse@ziggo.nl, mogelijk kunnen zij zien waardoor mail vanaf jouw werkdomein niet aankomt.
Kijk eens in de webmail of de mail in de Spam map staat? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
Hallo Bert,
daar staan ze ook niet in ..
bedankt voor uw reactie
Hallo
Bedankt ik ga ze mailen
groet
Freddy
Ik heb zelf het account verwijderd en weer geïnstalleerd
dit was de oplossing
jammer dat Abuse hier niet mee kwam
ze reageren wel snel 👍
@Offshore Waar heb je het account verwijderd en weer geïnstalleerd?
In Mijn Ziggo of in een mailprogramma en welk?
Ik heb dit in mijn mail app van Apple gedaan
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.