Even een vraagje voor Ziggo zelf, gisteren was er een storing in de wijk, kan gebeuren, netjes bericht via da app dat het rond 17 uur is opgelost, dikke prima.
Maar, niks nada noppes toen ik thuis kwam, geen TV, geen Internet, knipperend groen lampje op het modem, geen signaal.
Effe bellen, zoals altijd het is drukker dan normaal, dat is voor mij normaal denk ik die paar keer die ik gebelt heb, prima kerel aan de telefoon, effe twee zaken uitsluiten, modem buren waren wel bereikbaar, ik niet, vermoeden, losgehaalde aansluiting in de wijkkast, waar ik kijk als ik door het raam kijk.
Nu was dit ook al het geval toen ik aangesloten werd, was er volgens de monteur een verkeerde kabel aangesloten en de mijne lag los, nu is die gisteren losgehaald, waarom?
Is er een adminstratieve fout waardoor mijn kabel in de systemen staat niet in gebruik, of konden de betreffende monteurs niet lezen? want ik heb geen zin om elke keer als er een monteur in de kast bezig is geweest een dag of dagen zonder te zitten omdat er binnen Ziggo geen goede administratie is voor mijn adres dat zou ik dan graag opgelost zien.