Goedenmorgen,
Ik zit met een probleem in mijn thuisnetwerk, ik zal even kort wat achtergrondinfo geven.
Momenteel ben ik van huis uit aan het werk en vanwege nieuwe taken binnen mijn functie heb ik nieuwe systemen nodig om mijn werk uit te voeren. Hierbij werkt nagenoeg alles maar een belangrijk deel niet.
Mocht het relevant zijn, het gaat om real time displays binnen een bepaalde software, de rest van de software werkt. Op kantoor werkt het gewoon naar behoren en ik heb het thuis ook via mijn mobiele hotspot getest en dit werkt ook. Het ligt dus aan het ziggo netwerk bij mij thuis.
Ik heb van de IT-afdeling van mijn werk begrepen dat er naar alle waarschijnlijk iets in het netwerk zit wat een bepaalde 'Unicast protocol' tegenhoudt gezien de software hier gebruik van maakt.
Zou iemand weten wat ik zou kunnen doen om dit op te lossen? Ik ben ook de enige van mijn collega's met dit probleem en de meeste andere collega's hebben ook een Ziggo netwerk dus het moet naar mijn weten wel iets in het modem zijn.
Mocht iemand tips hebben dan heel graag en als er extra info nodig is dan hoor ik dat ook graag!
Alvast bedankt!