Hallo,
Ik heb sinds enkele dagen de nieuwste modem.
Alleen krijg ik mijn Blink Camera en Roomba robotstofzuiger niet meer op mijn wifi aangesloten. De wifi van het apparaat komt in beeld met de opmerking 'geen dataverbinding' en vervolgens kan er geen connectie worden gemaakt met mijn wifi.
Ipv4 staat aan.
Hoe krijg ik mijn apparaten op mijn wifi aangesloten?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @Bosnop en welkom op de Ziggo Community! Wat zuur dat bepaalde apparatuur nog geen verbinding krijgt met je nieuwe modem. Heb je het wachtwoord zelf ingetypt? Heb je via de Apps van Roomba en Blink Camera ook de optie om via WPS te verbinden? Dat scheelt een hoop stappen en zou het moeten kunnen bewerkstelligen. Laat ons vooral weten als er nog wat is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.