Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
ik help senioren bij computerproblemen.
Iets vreemds!
Bij deze Ziggo klant worden er geen meldingen (herstel/verificatie codes) meer ontvangen van een Microsoft account ( ...@outlook.com).
Er kunnen gewoon mails van outlook.com account naar Ziggo -e-mail adres en andersom verstuurd/ontvangen worden.
In de MS account instellingen kon de Ziggo e-mail account voor herstel/verificatie verwijderd worden
maar niet meer opnieuw ingesteld worden. De verificatie mail van Mirosoft/Outlook.com werd niet ontvangen.
Een e-mail (niet-Ziggo) kon wel opgegeven worden.
Het is voor mij onduidelijk of het probleem aan Microsofts/Outlook.com kant of aan Ziggo's kant
is.
Is er een oplossing bekent? Is dit een probleem dat van bepaalde afzenders geen e-mails ontvangen kunnen worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit wordt de laatste tijd vaker gemeld op dit forum.
Stuur een mail naar abuse@ziggo.nl met zoveel mogelijk informatie, zij beheren de spamfilter.
Ik vermoed dat die te strak staat.
Dit wordt de laatste tijd vaker gemeld op dit forum.
Stuur een mail naar abuse@ziggo.nl met zoveel mogelijk informatie, zij beheren de spamfilter.
Ik vermoed dat die te strak staat.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...