sigwarth

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen beveiligingsmeldingen van Outlook.com

ik help  senioren  bij computerproblemen.
Iets  vreemds!
Bij deze  Ziggo klant   worden er geen meldingen (herstel/verificatie  codes)   meer ontvangen van een Microsoft account  ( ...@outlook.com).
Er  kunnen  gewoon  mails  van  outlook.com  account  naar Ziggo -e-mail adres  en andersom  verstuurd/ontvangen worden.
In  de MS account instellingen   kon  de Ziggo  e-mail account  voor herstel/verificatie  verwijderd worden
maar  niet meer  opnieuw ingesteld worden. De  verificatie  mail van Mirosoft/Outlook.com werd  niet ontvangen.
Een e-mail (niet-Ziggo)   kon wel opgegeven  worden.
Het is  voor  mij onduidelijk  of het probleem aan Microsofts/Outlook.com  kant of aan Ziggo's kant
is.
Is er  een oplossing   bekent?  Is  dit een probleem dat  van  bepaalde  afzenders  geen e-mails  ontvangen kunnen worden?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55065Posts
  • 3585Oplossingen
  • 13106Likes

Dit wordt de laatste tijd vaker gemeld op dit forum.

Stuur een mail naar abuse@ziggo.nl met zoveel mogelijk informatie, zij beheren de spamfilter.

Ik vermoed dat die te strak staat.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55065Posts
  • 3585Oplossingen
  • 13106Likes

Dit wordt de laatste tijd vaker gemeld op dit forum.

Stuur een mail naar abuse@ziggo.nl met zoveel mogelijk informatie, zij beheren de spamfilter.

Ik vermoed dat die te strak staat.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 793Posts
  • 90Oplossingen
  • 176Likes

Hoi @sigwarth,
Welkom op de community van Ziggo. Super om te lezen dat jij andere helpt met hun problemen. 🙂 Het klopt wat @Bert aangeeft. Mijn collega's van Abuse gaan hierover. Heb je mijn collega's van Abuse een mail gestuurd? Laat je weten of mijn collega's het opgelost hebben? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic